
Het Museum of Illusions, de perfecte plek om uw evenementen tot leven te brengen! Of u nu een bedrijfsevenement, cocktailreceptie, productlancering of ander feest organiseert, onze evenementenlocatie biedt een unieke en betoverende achtergrond.
Stel je voor dat je je gasten verwelkomt in een omgeving waar illusie en verwondering samenkomen. Onze veelzijdige ruimte op de 2e verdieping biedt een ongeëvenaarde ambiance, perfect voor het creëren van bijzondere herinneringen. De visuele illusies eromheen voegen een magische dimensie toe aan elk evenement.
Uitgerust met moderne infrastructuur en diensten afgestemd op uw behoeften. Van de planning tot de uitvoering staat ons toegewijde team u bij elke stap bij om het succes van uw evenement te garanderen.
Kies voor originaliteit en innovatie en kies het Museum of Illusions als unieke locatie voor uw evenementen. Creëer onvergetelijke momenten, verras uw gasten en maak uw speciale gelegenheid tot een onvergetelijk succes. Boek nu.
Website van dit bedrijf nodig?
Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.
- Een account is helemaal gratis
- Je krijgt toegang tot exclusieve content
- Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox
Is dit jouw bedrijf?
Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfspagina en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.
- Bedrijfspagina vanaf € 25 / maand
- TOP ranking in onze zoekmachine
- Toegang tot reviews, vacatures plaatsen, ...
Reviews over Cardus bv
Er zijn (nog) geen reviews over Cardus bv. Ben jij de eerste die er één deelt?
Schrijf als eerste een reviewOntdek andere eventbedrijven en eventlocaties
Kenmerken Cardus bv
- Wifi
gratis
- Aantal personen
10 - 150
- Bereikbaarheid
openbaar vervoer
parking - betalend
parking - gratis
- Omgeving
stad (centrum)
- Cateringlocatie
vrij van catering
interne catering
vaste cateraar(s)
- Faciliteiten
geluidsinstallatie
projectie
Activiteiten Cardus bv
- Activiteitsregio's:
- België | Bruxelles-Capitale
- Activiteiten:
- Evenementenlocatie huren in Brussel | Evenementenlocatie huren











