Alle trouwlocaties in Herent op een rij

De beste trouwlocaties in Herent vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 23+ unieke trouwlocaties in Herent. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Engelenburcht

Engelenburcht

Schrijf review Tildonk-Haacht (4 km)

Engelenburcht is een prachtig Ursulinenklooster in Tildonk, centraal gelegen tussen Leuven en Mechelen. Je kan bij ons terecht voor het huren van een mooie feest- of vergaderzaal.

reBoot Kombuis

reBoot Kombuis

22 reviews Leuven (4 km)

Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen.

Martin's Klooster

Martin's Klooster

Schrijf review Leuven (4.3 km)

Martin's Klooster is a four-star hotel that's beautifully located in the historical center of Leuven, less than 30 minutes from Brussels. You can enjoy an exceptional stay in a listed building, elegantly equipped with the most modern comforts.

Hof ter Loonst

Hof ter Loonst

Schrijf review Kampenhout (6 km)

Het kasteel 'Hof Ter Loonst' is een unieke locatie van 5 ha in Kampenhout. De historiek van deze site gaat namelijk terug tot in 1162. De huidige eigenaars hebben het authentieke pand volledig gerestaureerd en gerenoveerd.

No Photo Available

Kasteel de Bunswyck

Schrijf review Leuven (6.5 km)

Aan de rand van Leuven, op 20 min van Brussel, ligt Kasteel de Bunswyck, omringd door 50 ha groen. Hier kan u rustig vergaderen of uitgebreid feesten in 8 prachtige zalen en salons, geschikt voor 10 tot 350 personen (diner).

3hoog - Meeting & events

3hoog - Meeting & events

3 reviews Leuven (8.3 km)

3hoog Leuven biedt een unieke locatie voor een speciale gelegenheid. Deze plek heeft een verhaal, een identiteit, een sfeer die zorgt dat u zich hier meteen thuisvoelt. Zijn mix van architectuur, natuur en het unieke zicht op de stad dragen hiertoe bij.

Feestzaal Den Ast

Feestzaal Den Ast

Schrijf review Kampenhout (8.5 km)

Feestzaal Den Ast is een unieke locatie voor grote en kleine feesten, seminaries en bedrijfsevenementen. Je kiest tussen drie zalen die elk sfeer en gezelligheid uitstralen.

Meetingcentrum Eenheid

Meetingcentrum Eenheid

Schrijf review Wezemaal (10 km)

Meetingcentrum Eenheid is een veelzijdige eventlocatie in de groene long rond Leuven.

No Photo Available

Karel Baerten

Schrijf review Tervuren (10.3 km)

Zaal voor vergaderingen, eetfestijnen, privé feesten & meer.

No Photo Available

't Hof Van Welde

Schrijf review Nossegem (10.9 km)

't Hof Van Welde is de locatie bij uitstek voor uw privé-feesten en professionele evenementen. In een sfeervol kader geniet u van een uitmuntende service.

The Hill

The Hill

Schrijf review Keerbergen (11.6 km)

David Reheul toverde het toprestaurant Hof Van Craynbergh in Keerbergen om tot The Hill restaurant & conceptstore en wil vooral verjongen en de zaak toegankelijker maken voor iedereen.

No Photo Available

Kasteel van Nieuwland - De Postiljon bvba

Schrijf review Aarschot (12.1 km)

Lindenhof

Lindenhof

Schrijf review Baal (Tremelo) (13.1 km)

Wij streven ernaar om van uw huwelijksfeest, communie- of familiefeest, receptie of bedrijfsseminarie een geslaagd evenement te maken. Onze 4 feestzalen bieden plaats van 20 tot 200 personen en geven direct toegang tot onze prachtige tuin.

Quartier Papier

Quartier Papier

Schrijf review Zaventem (13.9 km)

Quartier Papier is een voormalige papierfabriek in het hartje van Zaventem die volledig gerenoveerd is en omgebouwd tot een unieke, industriële evenementenlocatie!

Crowne Plaza Brussels Airport

Crowne Plaza Brussels Airport

Schrijf review Diegem (14 km)

Crowne Plaza Brussels Airport biedt een groot aantal vergaderzalen met een uniek uitzicht! Met 315 kamers en 17 vergaderzalen is dit de ideale uitvalsbasis voor uw volgende meeting, congres of event.

No Photo Available

Feestzaal De Steenblockhoeve

Schrijf review vilvoorde (14.1 km)

De Steenblockhoeve aan de Haesendonckstraat in Houtem (Vilvoorde) werd vermoedelijk in het begin van de 17de eeuw opgericht door de abdij van Ter Kameren.

Donjon

Donjon

Schrijf review Diegem (15.8 km)

We zijn gerenoveerde mooi kasteel aan een vijver en we beschikken over 4 mooie kamers waarvan 2 suites. we verzorgen alle soorten feesten in onze gloednieuw prachtig restaurant.

No Photo Available

Le Relais St-Martin

Schrijf review Tourinnes-la-Grosse (15.9 km)

Pour vos fêtes (mariages, communions, anniversaires…), nous disposons d’une grande salle (+- 100 couverts), d’une cave voûtée pouvant accueillir plus ou moins 40 personnes et d’une cuisine équipée.

No Photo Available

Ferme de Bilande

Schrijf review Overijse (17 km)

Pour tous vos événements, professionnels ou privés, intérieur ou extérieur, petits ou grands groupes.

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

Schrijf review Mechelen (17.9 km)

Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

No Photo Available

Trammuseum Brussel

Schrijf review Sint-Pieters-Woluwe (17.9 km)

U kunt onze museumhallen huren voor familiefeesten, recepties, voorstellingen en corporate events.

Martin's Patershof

Martin's Patershof

Schrijf review Mechelen (18.3 km)

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

51 reviews Brussels (19 km)

BluePoint Brussels Conference & Business Centre is de ideale locatie voor seminaries, vergaderingen, presentaties, opleidingen en bedrijfsevenementen: 25 aanpasbare zalen van 2 tot 350 personen, eigen audiovisueel materiaal, ...

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.57/10. Gebaseerd op 76 reviews over bedrijven in de categorie 'trouwlocaties in Herent'.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Een geslaagd evenement bij Bluepoint!

|Sybille Lancksweert (SL Event)|28/09/2022

Geweldige ervaring met het Bluepoint-team!
Snel en efficiënt, dit dynamische team was in staat om in een mum van tijd aan onze behoeften te voldoen.
Mijn opdrachtgever was super met het resultaat, en de catering was heerlijk.
Bonuspunt voor de 2 technici die de hele dag mega-efficiënt waren, allemaal met een glimlach!
Een waar genoegen.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Een geslaagd evenement dankzij hun hoogwaardige technische uitrusting

|Maria Jose Aldanas (FEANTSA)|25/07/2022

We kozen voor het BluePoint Conference Center vanwege de technische uitrusting. De meeste zalen zijn ook uitgerust met vertaalcabines, wat nodig was voor simultaanvertaling. We waardeerden de aanwezigheid van een medewerker van de technische ondersteuning gedurende de dag. Dankjewel!
Ons evenement vond plaats over een volledige dag met een plenaire zaal in de ochtend en workshops in de middag. Hoewel ons evenement face-to-face was, moesten twee mensen via zoom spreken.
We hebben besloten om verschillende zalen te huren waarvan de capaciteit en indeling variëren, waardoor we ons konden aanpassen aan het aantal ingeschreven personen, maar ook aan de doelstellingen van elke sessie.
Het centrum bood ons ook diensten aan zoals het printen van informatiepanelen en het aangeven van de locatie van elke kamer.
Rest ons alleen nog het menselijke team te bedanken dat heeft bijgedragen aan het succes van ons evenement.
😄

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Bedrijfsevenement - juni 2022

|Fabian Van Boterdael (#NICECOM)|20/06/2022

Eerste samenwerking met het Bluepoint Brussels-team en wat kan ik zeggen behalve dat alles absoluut perfect was. Een uiterst responsief, fantasierijk, flexibel team... En wat te denken van de catering, een traktatie zowel voor de kwaliteit van de producten als voor de vriendelijkheid en welwillendheid van het personeel.
Een van de beste ervaringen als organisator van evenementen.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

BELFertil - General Assembly

|Vinciane Gervais (Belplant / BELFertil / Bioplus-Probois / ABPB-BVHB)|09/06/2022

Iedereen van het BluePoint Brussels-Team heeft geholpen om van onze vergadering een succes te maken. Van harte bedankt!

Top trouwlocaties in Herent

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de trouwlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste trouwlocaties in het centrum van Herent? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle trouwlocaties in Herent dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte trouwlocatie in het centrum van Herent

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Herent. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een trouwlocatie boeken in het centrum van Herent was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze trouwlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Herent, Evenementenlocaties in Herent, Feestzalen in Herent, Vergaderzaal in Herent

Jouw trouwlocatie in Herent toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw trouwlocatie toe aan dit overzicht met trouwlocaties in Herent. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: