
Personeel Evenementen
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
-
G4S Event Services
Wij leveren ondersteunend personeel (hostessen, promotieteams, parking boys, stewards, ...), bewakingspersoneel (bewakingsagenten, body guards, ..) en aanverwante diensten (shuttle, advies, ...) om al uw evenementen en beurzen naadloos te laten verlopen.
-
Parkingboys
Parkingboys is gespecialiseerd in het plannen en realiseren van de volledige organisatie van de parking tijdens uw event. Uw bezoekers worden op een professionele manier ontvangen en begeleid door onze volledig uitgeruste parkingboys.
-
Fashion hostess bvba
Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!
-
Ultimate Services bvba
Ultimate Services voorziet de Ultieme Crew op evenementen. Wij specialiseren ons in opbouw/afbraak, barproducties en kassamedewerkers.
-
Challenge MC
Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.
-
Elegante Hostess
-
Hands 4 Events bvba
-
Robiezs Event Risk Management
-
The Frontline Company
-
Promotiebureau Juice Promotions
-
Buck Agency
-
Hostess-Select bvba
-
Hostess4you
-
FashionMove
-
Tophostess
-
De Gooische Meiden
-
Pro FM Events
-
artlogic bv
-
Next Generation - Event Entertainment
-
Hostessenservice bvba
-
Kronenburg Promotie & Begeleiding
-
Casting & Location
-
fixmydrink
-
Skanna Horecapersoneel
-
DN Events Services
-
Security First bv
-
Tentoo Payroll Services
-
Staffable Payroll
-
All Assistance Agency
-
All Eventz People
-
BrandXtension B.V.
-
Holland Hostess Service
-
Increso, event industry solutions
-
MM bvba
-
Creyf's
-
Promotion Partners
-
Promotional impact
-
Racktime bvba
-
A Hostess & Co
-
Tentoo
-
Promotess Hosts & Hostesses B.V.
-
L-Group
-
Salto Marketing Industries
-
Unity Event Crew
-
Monsterscore
-
SAT Security Assistant Team bvba
-
Spirit Hosting & Promotions
-
Wij zijn te huur
-
db-events
-
Eventure
-
Entropt
-
Willy Valk Hands on Events
Meest recente reviews
Challenge MC
Steeds een UNIEKE ervaring om met Challenge te mogen samenwerking.
De aanwezigheid van "Challenge ambassadors" op je project is je eerste bijdrage voor een SUCCESVOL event.
Een uiterst PROFESSIONEEL team die garant staat voor KWALITEIT.
Keep up that spirit and attitude ...Georges Mangin - Deutsche Bank - 13/02/2019
Challenge MC
Als production manager bij Duval Branding probeer ik mij te omringen met leveranciers waarop ik kan rekenen en waarbij de samenwerking vlot verloopt. MC Challenge is zo eentje waarbij ik gerust kan zijn en waarvoor geen moeite te veel is!
Sofie Hennen - Duval Branding - 13/02/2019
Challenge MC
Onze samenwerking met Challenge gaat nu toch al eventjes mee (ruim 15 jaar) en we blijven steeds even tevreden van hun service. Tof contact met iedereen op kantoor; fijne mensen on the field! Een aanradertje als je people nodig hebt. Geen vraag is teveel! Wij blijven een trouwe klant.
Marc en Karen
Triple TreeKaren - Triple Tree - 24/01/2019
Challenge MC
Ik werk als Event Manager bij voetbalclub Antwerp reeds lange tijd samen met Challenge MC voor hostesses, vestiaire-dames, onthaal,...
Niet enkel op matchdagen waar ze de belangrijke taak hebben onze sponsors & partners persoonlijk te ontvangen en te begeleiden; ook op niet-wedstrijddagen zijn ze een belangrijke 'eerste indruk' voor onze externe klanten. Hun professionele aanpak begint bij de reservatie waar men mee anticipeert op de vraag. Ook na elk project vragen ze steevast naar onze feedback. Werken met Challenge MC geeft me dan ook die zekerheid dat we zoeken om onze klanten tot in de puntjes te verzorgen.Nicolas Stas - Royal Antwerp Football Club - 11/01/2019
Personeel Evenementen
Zoek je 'personeel evenementen'? Dan kunnen wij jou helpen. Op onze website vind je niet minder dan eventleveranciers om je hierbij te helpen. Deze eventbedrijven helpen je graag bij de vlekkeloze organisatie van jouw bedrijfsevenement of feest in België.
Personeel evenementen: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor personeel evenementen in een handig overzicht geplaatst zodat je makkelijk kan vergelijken. Ontdek onze partners en contacteer hen voor meer informatie. Je kan zelfs filteren op locatie. Handig, niet?
Voor zaken als personeel evenementen, evenementenpersoneel, ... hoef je dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kan je op onze website terecht.
Leverancier toevoegen
Je kan zelf gratis een firma toevoegen aan deze lijst. Zo bereik je in één klap duizenden prospects die op zoek zijn naar personeel evenementen.
Artikels
TIP! - Event zelf organiseren of uitbesteden?
Je kunt ervoor kiezen om het evenement te organiseren met je collega's, of je kunt het evenement uitbesteden aan een evenementenbureau. Wat doe je?
Bedrijfsevenement organiseren? Dit heb je nodig!
Ga je een bedrijfsevenement organiseren? Een goede voorbereiding is het halve werk. Wij helpen je met een handig overzicht van benodigdheden die je niet mag vergeten.
TIP! - Eventlocatie kiezen: CHECKLIST
De locatie bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement. Ze kan een evenement maken of kraken. Checklist!
TIP! - Hoeveel drank en hapjes moet je voorzien op een feest of evenement?
Niets is zo vervelend als een leeggeplunderd buffet of genodigden die met een hongerig gevoel blijven zitten. Achteraf tonnen eten weggooien is ook niet prettig.
TIP! - Welke dresscode op jouw event?
Een dresscode stelt gasten gerust. Zo hoeven ze niet bang te zijn dat ze met een foute outfit op komen dagen. Vraag niet het onmogelijke.
Alles wat je moet weten over Festivak 2018
Festivak 2018 komt eraan! Organisatrices Jill en Violette zitten bij Kevin op de bank en vertellen je alles wat je moet weten over deze Belgische editie van de beurs.
Kick-off-events, dé formule voor een flitsende start
Het is misschien nog wat vroeg, maar de eindejaarsperiode nadert alweer met rasse schreden. Tijd om alvast even na te denken over hoe jouw bedrijf of organisatie het nieuwe jaar zal inzetten.
Efficiënt badges ontwerpen voor je event: hoe doe je dat?
Ben je al eens in iemands kantoor binnengewandeld en zag je dat het volhing met badges? Misschien niet, maar weet dan dat heel wat mensen hun evenementenbadge bewaren als herinnering.
TIP! - Hoe kies je een partycateraar?
Een (party)cateraar kies je niet lukraak. Ook bij een evenement gaat de liefde van de deelnemers door de maag. Catering is dus erg belangrijk en moet aansluiten bij de doelstelling van je evenement en de doelgroep. Waar moet je op letten?
Weg met sprekers… experts!
Dagvoorzitter Jan-Jaap in der Maur heeft het gehad met sprekers op evenementen. Hij wil experts op het podium zien. Waarom? Dat vertelt hij vandaag zelf in onze studio.
Advertenties
In de kijker
Nieuwsbrief
Nieuws
- TIP! - Eventlocatie kiezen: CHECKLIST
- 10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners
- Download nieuwe eventplanner.be /.nl mediakit 2019
- 5 handige checklists voor het organiseren van een evenement
- Hoe run je efficiënt een meertalig congres?
- Hoe zorg je voor unieke en originele bezoekerservaringen
- Hoe de juiste doelgroep bereiken voor je volgende event
- 15 extreme dessertideeën die indruk maken op je gasten
- 8 ongewone lichtdecoraties voor je evenement
