Alle feestzalen in Bilzen op een rij
De beste feestzalen in Bilzen vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 46+ unieke feestzalen in Bilzen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Bevershof Bistro-Ellen
Wij voeren een Frans-Belgische keuken, en beschikken over 6 feestzalen van 15 tot 250 pers. In ons complex hebben wij ook een restaurant met uitgebreid terras voor een 100 tal gasten. Gratis parking en speeltuin hebben wij voorzien voor onze jonge bezoeke
Immolips bv
Een knappe, nieuwe feestzaal voor al uw bijzondere evenementen.
Hotel Beila / Restaurant Nif
Meetings of afspraken in het centrum van Bilzen? Op zoek naar overnachtingen voor uw zakenpartners? Of misschien naar een leuke locatie om een voorstelling of receptie te houden?
Schuppezot
Ambiancecafé Schuppezot is de perfecte locatie voor je private of zakelijke feest.
Park Ven
Van feesten met vrienden en familie tot een teambuilding met collega’s… wij zorgen steeds voor een authentieke beleving. Creatieve foodconcepten en seizoensgebonden decors, maken het voor jou compleet.
Martin's Rentmeesterij
Martin’s Rentmeesterij is situated 150m of a heritage site: the Grand Commandery of Alden Biesen, which boasts a stunning location in Bilzen, in Flemish Limburg.
‘t Rood kasteel
Prachtig kasteel uit de 13e eeuw gelegen in Kortessem met het prachtige landschap de vijvers ruime zalen, interne catering Brunch bar en B&B.
Hangar58
HANGAR58: één van de meest unieke evenementenlocaties in de Euregio. De verrassende combinatie van een hedendaags multifunctioneel gebouw in een historisch en authentiek kader zal ongetwijfeld indruk maken op uw genodigden.
Terra by Roots
Naast onze gezellige cocktailbar bieden we nu ook een prachtige locatie voor diverse evenementen zoals babyshowers, verjaardagsfeesten, personeelsbijeenkomsten, teambuildingactiviteiten, recepties, ...
Kinepolis Hasselt
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Hasselt, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Dan moet je beslist de troeven van Kinepolis Hasselt ontdekken.
Versuz
Are you looking for a stylish venue for your event, with the right facilities and comfort?
No Photo Available
Grenslandhallen vzw
Grenslandhallen van Hasselt: een uniek multifunctioneel evenementencomplex. Haast elk evenement kan op deze locatie plaatsvinden.
Trixxo Arena Hasselt
De Ethias Arena is de grootste evenementenhal van de Grenslandhallen en dus ideaal voor het organiseren van massa-evenementen.
Clarenhof
Geef je meeting of event een religieus tintje in deze prachtige kapel van een voormalig Clarissenklooster.
Radisson Blu Hotel, Hasselt
De Twee Torens! Het Hasseltse begrip voor het Radisson Blu Hotel, Hasselt en Park Inn by Radisson Hasselt. Deze iconische tevens hoogste gebouwen van de stad bieden een indrukwekkend uitzicht over het centrum en zijn intern verbonden met elkaar.
't Borrelhuis
Naast het restaurant, de taverne en het terras, heeft het Borrelhuis verschillende zalen ter beschikking van 20 tot 150 personen, de zaalopstelling kan worden aangespast naargelang de gelegenheid: Huwelijk, verjaardag, communie, ...
The Venue Hasselt
Ontdek The Venue: Dé locatie voor jouw evenement
No Photo Available
The Century
Ontdek het trendy Century hotel en brasserie in Hasselt, perfect voor casual dining en unieke evenementen. Geniet van voortreffelijke gerechten in een stijlvolle omgeving, geschikt voor bijeenkomsten van alle groottes.
No Photo Available
Rederij Limburgia nv
Met onze 24 jaar ervaring in catering en events en 15 jaar een gevestigde waarde met feesten op het water zijn we fier onze nieuwe locatie aan te bieden 'BARGO' het grootste eventschip, we hebben alles in huis voor een zeer geslaagd event en of feest !
Holiday Inn Hasselt
Organiseer uw event, meeting,... in het gerenoveerde Holiday Inn Hasselt, gelegen op slechts 200 meter van de Hasseltse trendy winkelstraten en gezellige bars en restaurants.
El Bocado BV
Zeer gezellig zaaltje met mogelijkheid tot workshop tapas, cocktails, wijn, cava of paella.
No Photo Available
Krekelhof
Ontdek Krekelhof, de betoverende evenementenlocatie in Kuringen, Hasselt, perfect voor elk feest, van bruiloften tot bedrijfsevenementen.
No Photo Available
Rubenshof
Wij bieden U stijlvol ingerichte zalen van 20 tot 300 personen. Deze zalen zijn geschikt voor elk feest of evenement en beide zalen zijn voorzien van airconditioning.
Thor Central
Thor Central, weleer het boegbeeld van steenkool, werd grondig gerenoveerd tot een majestueus business & event center waar elke MICE (Meeting, Incentive, Congres, Event) mogelijk is. Deze indrukwekkende industriële setting in Limburg straalt letterlijk en
Trimalchio Catering
De perfecte locatie voor je event? De mogelijkheden zijn grenzeloos: van een exclusieve kasteeltuin tot ene volledig uitgeruste en stijlvolle feestzaal. Heb je zelf een geweldig decor in gedachten?
Kasteel Pietersheim
Wilt u op een unieke plek uw bruiloft, communie of zakelijk evenement organiseren. Wilt u uw medewerkers en/of relaties verwennen met een mooie avond? Dan is Kasteel Pietersheim bij uitstek de plek die aan al uw wensen voldoet.
Onder de brug
Unieke Eventlocatie Onder de Brug – Waar Beleving en Exclusiviteit Samenkomen
La Butte aux Bois
Met 62 luxueuze kamers en suites, een fine dining restaurant La Source, de tijdloze bistrôt Le Ciel, en het spa & wellness Shiseido institute, biedt La Butte aux Bois alles voor een uniek en onvergetelijk verblijf.
Feestzaal Parochiaal Centrum Koninksem Tongeren
Onze Parochiezaal beschikt over een ruime polyvalente zaal. Geschikt voor 120 tot 180 personen afhankelijk van het type evenement. De ideale locatie in een landelijke omgeving voor een feestje, babyborrel, bbq, receptie, tentoonstelling,...
No Photo Available
Het Aldenhof
Ontdek Het Aldenhof, een charmante evenementenlocatie en restaurant in Kuringen, ideaal voor feesten en bijeenkomsten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.85/10. Gebaseerd op 24 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Bilzen'.

Plateau
Fantastische offsite in Plateau
Wij hebben onze offsite gehouden in Plateau en het was op alle vlakken een absolute aanrader.
Locatie: Plateau is een prachtige plek met zowel binnen als buiten inspirerende ruimtes om samen te zitten – geschikt voor zowel grotere groepen (tot 20-25) als kleinere teams. Al het nodige materiaal is aanwezig, wat het werken heel gemakkelijk maakt.
Omgeving: Plateau ligt in een aangename, rustige omgeving, ideaal om tussendoor even een frisse neus te halen.
Catering: Plateau biedt uitstekende catering – van drank en eten tot heerlijke tussendoortjes.
In de afgelopen tien jaar hebben we zelden een ervaring van dit niveau meegemaakt. We komen dan ook heel graag terug bij Lieve, die samen met haar team voor een warm en gastvrij ontvangst zorgde.

Plateau
Van een ontvangst gesproken
We zijn hier laatst met het werk op teambuilding geweest en we hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Lieve en team. De locatie zelf is super tof en gelegen midden in het groen. Bij aankomst werden we erg hartelijk ontvangen en mochten we kennis maken met gastvrouw Lieve, iedereen was meteen op z’n gemak. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!

Plateau
Plateau: een oase van rust en inspiratie
Wat een fijne namiddag: een productieve en inspirerende sessie op een zalige locatie die een en al rust uitstraalt.
We begonnen met een gezonde lunch in de tuin. Om nadien een coaching sessie van Lieve te krijgen. Ze liet ons steeds met een frisse kijk naar onze organisatie kijken. In Plateau zelf voel je je erg op je gemak: supermooi in het groen met een erg huislijke sfeer.
Ik zou Plateau zeker en vast aanraden!

Plateau
Ideale partner voor zakelijke bijeenkomsten!
Plateau Bolderberg biedt een inspirerende en professioneel uitgeruste locatie voor meetings, workshops en zakelijke evenementen. De stijlvolle ruimtes, vlotte bereikbaarheid en het oog voor detail maken het tot een ideale partner voor bedrijven. De samenwerking met kwalitatieve cateringpartners is een meerwaarde. Een uitstekende plek om in alle rust en comfort te vergaderen.
Top feestzalen in Bilzen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Bilzen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Bilzen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Bilzen
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Bilzen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Bilzen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Bilzen, Evenementenlocaties in Bilzen, Trouwlocaties in Bilzen, Vergaderzalen in Bilzen
Jouw feestzaal in Bilzen toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Bilzen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie:



