header

Sampling

Op zoek naar 'sampling'? Op onze website vind je leveranciers die sampling aanbieden in België. Zo wordt de organisatie van jouw evenement zonder twijfel een succes!

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 12 reviews over bedrijven in de categorie 'sampling'.
  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Uitstekende samenwerking van wilde koffie en Tom

    Ik stond met mijn koffiebakfiets wilde koffie op een lifestyle beurs van Tom. Helaas waren er door de coronacrisis erg weinig bezoekers.
    Tom bewees echter het feit dat hij een echte ondernemer en professional is door zijn afspraken na te komen ondanks de moeilijke situatie.
    Een aanrader om mee samen te werken!

    sam µ - wilde koffie - 16/03/2020

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Uitstekende samenwerking

    Zowel op creatief als inhoudelijk vlak een uitstekende samenwerking. Een bijzonder goede opvolging ook , maakt dat ik nu al uitkijk naar een volgend project.

    Marc Descheemaecker - Voorzitter Brussels Airport / Voorzitter De Lijn - 13/09/2019

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Logistieke ondersteuning

    Perfecte match, oog voor detail en bovenal een meer dan betrouwbare partner voor een meer dan geslaagd eindresultaat, ... op naar een volgende samenwerking !

    Arnold Rottiers - Studio Amphion - 19/08/2019

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Afgestudeerd met Conceptology

    Voor het afstudeerfeest van mijn dochter deed ik beroep op Conceptology voor de praktische kant van de zaak. Gelukkig maar want aan heel veel dingen had ik niet gedacht. Ons feestje is dubbel en dik geslaagd en de dochter was uiteraard gelukkig. Het hoeven dus niet alleen bedrijven te zijn. Veel dank!

    Hilde Cortebeeck - 15/08/2019

Sampling

Zoek je 'sampling'? Dan kunnen wij jou helpen. Op eventplanner.be vind je niet minder dan eventleveranciers om je hiermee te helpen. Deze eventbedrijven helpen je graag bij het organiseren van jouw evenement of bedrijfsfeest in België.

Sampling: alles op één website

Wij hebben alle info over sampling op een pagina geplaatst zodat je eenvoudig kan vergelijken. Ontdek onze partners en contacteer hen voor meer informatie. Je kan zelfs filteren op land en provincie. Handig, niet?

Voor zaken als sampling, ... hoef je dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde diensten ben je op eventplanner.be aan het juiste adres.

Eventbedrijf toevoegen

Je kan zelf gratis een leverancier toevoegen aan deze pagina. Zo bereik je in één klap duizenden prospects die op zoek zijn naar sampling.

Tags: ...

Artikels

Gloednieuw: de LED Cube XL

Gloednieuw: de LED Cube XL

Een opvallende eyecatcher in een grote ontvangsthal of showroom, een creatieve display voor promoties of product samplings, … met de LED Cube XL heb je die in één, twee, drie.

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Of het nu een sampling, promotieactie of congres betreft, logistiek is de ruggengraat van elke productie. Dagdagelijks worden organisatoren geconfronteerd met complexiteiten wanneer het logistieke apparaat hapert.

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

Chips proeven doet kopen. Dat is de conclusie van een fieldmarketing ROI onderzoek in opdracht van DFMA.

Column: Als het plakt is het goed?

Column: Als het plakt is het goed?

"De ultieme queeste van elke marketeer is het vinden van een 'tool' die 'de boodschap' doet plakken aan het permanente geheugen van zijn doelgroep."

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

Enkele boeiende resultaten in het EventTrack onderzoek van eventmarketer.com. We zetten de key insights voor je op een rijtje.

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Het is een herkenbaar scenario, je staat voor een volle blikjesautomaat met een lege portefeuille. Het reclamebureau TBWA bedacht een drankautomaat die je in ruil voor een like een lekker fris blikje voorschotelt.

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

In mijn vorige column besprak ik menselijke interactie als succes-ingrediënt bij live promoties. Alhoewel vaak vergeten, is creativiteit ook een werktuig dat zijn plaats mag claimen in het gamma verkoopstimulerende middelen.

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Naar aanleiding van het festivalseizoen, stuurde marketingconsultingbureau The House of Marketing een survey uit naar Belgische marketeers. Het onderzoek peilde naar het belang van festivalsponsoring voor marketeers, ...

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Via drukreclame, reclameborden, streetmarketing acties, brand events, tv-reclame, sampelings, ... vechten we gretig om de aandacht van ons doelpubliek. Het ultieme doel: het koopgedrag beïnvloeden en meer verkopen.

Filters

Zoekwoorden

Reviews

Advertenties