Sampling

Op zoek naar 'sampling'? In onze database vind je alle leveranciers die sampling aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'sampling'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.8/10. Gebaseerd op 18 reviews over bedrijven in de categorie 'sampling'.
  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    O-ma-ma Markt

    Gezellige namiddag uit gehad met mijn eigen mama. Omwille van de coronacrisis jammer genoeg weinig bezoekers, wat niet meteen een bruisende indruk maakte bij binnenkomst, maar wat voor ons tot voordeel had dat we zonder problemen aan alle leuke kraampjes voldoende tijd konden nemen om rond te kijken. Ideaal plekje om mooie kadootjes aan te schaffen voor de kinderen (en mezelf!) met gezellige bar en vriendelijke medewerkers! Een hapje en drankje zonder kids erbij was na de eerste coronastress zeker welkom: wij hopen op een volgende editie waarbij er hopelijk nog meer mensen mee sfeer komen maken, wij genoten zeker al van de eerste.

    Sarah Van San - 30/09/2020

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Grazie Mille

    Om onze klanten en medewerkers te bedanken voor hun vertrouwen in ons nieuwe bouwbedrijf deden we beroep op Lust4live... en het bleek een schot in de roos! Niet enkel het event maar ook de livestream, webcasts en social media campagne werden perfect door hen uitgerold. We konden beroep doen op hun uitgebreide kennis van zaken, altijd met een glimlach zelfs na vermoeiende werkuren en in de late uren. We blijven zelfs nu nog steeds felicitaties ontvangen voor deze prachtige live campagne. Voor onze communicatie, marketing en lead generation zijn we dan ook klant geworden bij hen en starten we binnenkort met het versterken van ons merk. Ik zou zeggen: grazie mille lust4live!

    Giovanni Marciano - Buldgers - 30/09/2020

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    Polyvalent

    Ik was aangenaam verast door de input tijdens onze samenwerking, ze weten wat er leeft en ze kennen de nieuwste trends. Ze kunnen terugvallen op een groot netwerk en zijn van vele markten thuis. Aanrader.

    Johan Elst - JE Design - 29/09/2020

  • Lust4Live - Eventbureau

    Lust4Live - Eventbureau

    o-ma-ma beurs

    Bedankt voor de hele leuke samenwerking. Het is een mooi event geworden met respect voor alle corona-maatregelen. Ik kijk al uit naar een volgende samenwerking.

    Katrien Van Lysebeth - 24/09/2020

Sampling

Zoek je naar 'sampling' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op onze website vind je niet minder dan 9 bedrijven om je hiermee te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.

Sampling: alles op één website

Wij hebben alle bedrijven voor sampling in een handig overzicht geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Bekijk onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?

Voor diensten als sampling, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde diensten kun je op eventplanner.be terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!

Eventleverancier aanmelden

Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar sampling. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.

Tags: ...

Artikels

Gloednieuw: de LED Cube XL

Gloednieuw: de LED Cube XL

Een opvallende eyecatcher in een grote ontvangsthal of showroom, een creatieve display voor promoties of product samplings, … met de LED Cube XL heb je die in één, twee, drie.

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Column: Logistieke 'reuzen' zijn klein

Of het nu een sampling, promotieactie of congres betreft, logistiek is de ruggengraat van elke productie. Dagdagelijks worden organisatoren geconfronteerd met complexiteiten wanneer het logistieke apparaat hapert.

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

DFMA toont ROI van fieldmarketing aan

Chips proeven doet kopen. Dat is de conclusie van een fieldmarketing ROI onderzoek in opdracht van DFMA.

Column: Als het plakt is het goed?

Column: Als het plakt is het goed?

"De ultieme queeste van elke marketeer is het vinden van een 'tool' die 'de boodschap' doet plakken aan het permanente geheugen van zijn doelgroep."

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Pepsi komt met eerste like-automaat op event

Het is een herkenbaar scenario, je staat voor een volle blikjesautomaat met een lege portefeuille. Het reclamebureau TBWA bedacht een drankautomaat die je in ruil voor een like een lekker fris blikje voorschotelt.

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

"85% bereid tot aankoop na event" - Event als echte Sales Driver

Enkele boeiende resultaten in het EventTrack onderzoek van eventmarketer.com. We zetten de key insights voor je op een rijtje.

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

Column: Creativiteit in de verkoopstrijd

In mijn vorige column besprak ik menselijke interactie als succes-ingrediënt bij live promoties. Alhoewel vaak vergeten, is creativiteit ook een werktuig dat zijn plaats mag claimen in het gamma verkoopstimulerende middelen.

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Marketeers vinden festivalsponsoring krachtig [infographic]

Naar aanleiding van het festivalseizoen, stuurde marketingconsultingbureau The House of Marketing een survey uit naar Belgische marketeers. Het onderzoek peilde naar het belang van festivalsponsoring voor marketeers, ...

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Column: 'Ik probeer je iets te slijten... aandacht a.u.b.!'

Via drukreclame, reclameborden, streetmarketing acties, brand events, tv-reclame, sampelings, ... vechten we gretig om de aandacht van ons doelpubliek. Het ultieme doel: het koopgedrag beïnvloeden en meer verkopen.

Filters

Zoekwoorden

Reviews

Advertenties