Alle feestzalen in Nokere op een rij
De beste feestzalen in Nokere vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 37+ unieke feestzalen in Nokere. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
MdV Catering - Vision Hospitality Group NV
Hospitality is not our business, it is our lifestyle MDV Catering heeft een jarenlange ervaring op het vlak van catering.
Ballroom
Ballroom, het catchy eventbureau voor al uw events! Zoekt u enkel een locatie of wenst u de totale organisatie van uw event van A tot Z? Een particulier feest of een bedrijfsevent? Wij helpen u graag verder.
Service M
De locatie voor al u familiefeesten. Altijd tot in de puntjes verzorgd. Gelegen in de Vlaamse Ardennen.
PartyCompleet
Feestzaal voorzien van designmeubilair, in sfeervol decor met uniek uitzicht op de hippodroom Waregem.
De Porcherie
Welkom bij De Porcherie in Sint-Eloois-Vijve, de perfecte locatie voor het organiseren van jouw feest. Onze gezellige bar aan de Leie is dƩ plek waar je kunt genieten van een verfrissend drankje, heerlijke hapjes en goed gezelschap.
Bistro De Koornbloem
Feestzaal koornbloem biedt een unieke setting die perfect is voor het vieren van bijzondere momenten in het leven, of het nu gaat om een romantisch huwelijksdiner, een gezellige babyshower of een sprankelende verjaardagsviering.
Walbrugge
Welkom in onze prachtig gerenoveerde vierkantshoeve uit 1740, gelegen aan de voet van Tiegemberg in een heel stille omgeving.
Souplex
De vroegere industriƫle site is nu een multifunctioneel complex met twee grote zalen. Een babyborrel, seminarie, familiefeest of bedrijfsevent... Souplex is dƩ locatie!
De Ceder
De Ceder beschikt over alle faciliteiten voor een geslaagd seminarie. De grote congreszaal en de vier seminariezalen beschikken over alle moderne apparatuur.
Paul de Pierre
Vernieuwde gastronomische zaak met prachtig uitzicht op de Vlaamse Ardennen.
Revient
Revient is een zeer gezellige brasserie met plek tot en met 150 personen.
Feestzaal Saksenboom - Catering Koriander & Kaneel
Wereldkeuken op maat, op locatie of in onze feestzaal Saksenboom.
Feestzaal della Faille Goed
De hoeve 'della Faille Goed' is eeuwenlang in het bezit geweest van de heren van Nevele. Deze unieke locatie wordt u aangeboden voor zaalverhuur voor uw familiefeesten, recepties, vergaderingen of bedrijfsevenementen.
Hof Wijmenier
't Hof Wijmenier is een leuk weekendcafƩ met een uitgebreide streekbierenkaart, enkele leuke biercocktails en leuke dingetjes om de kleine honger te stillen.
Auberge du PĆŖcheur
Auberge du PĆŖcheur is sinds jaar en dag een gevestigde waarde in Sint-Martens-Latem. De locatie biedt u een combinatie van hotel, brasserie, event- en vergadermogelijkheden vlak aan de oevers van de Leie.
Alta ripa
Sedert meer dan 50 jaar verzorgt 'Alta Ripa' zowel de meest prestigieuze banketten, huwelijksfeesten als gezellige familiebijeenkomsten.
Feestzalen Vaernewijck
Onze familiezaak is gespecialiseerd in een persoonlijke aanpak van uw sfeervol feest, verzorgde receptie of professionele meetings.
Lystoire bvba
In lystoire kunt u terecht voor al uw evenementen.Ā Deze karaktervolle villa is gelegen in de Leiestreek en beschikt over 2 zalen elk voor maximum 120 personenĀ en privacy gegarandeerd.
Kasteel Sanderling
Eigentijds feestvieren in een uniek decor.
ChĆ¢teau Renaissance
Traiteur Hof ter Teirlinck
Feestzaal - traiteur Hof ter Teirlinck.
Evenementzaaltje 'Lacra'
In Ingelmunster vlasbloemstraat 8. Zeer verzorgd zaaltje voor feestjes, vergaderingen, ...Ā max 70pĀ /met priveĀ terras en grote parking.
De Cultuurfabriek
De Cultuurfabriek, unieke eventlocatie Ʃn karaktervol industrieel erfgoed. Multifunctioneel, voor elk type privƩ- of bedrijfsevenement tot 300 p. Rustige ligging hartje Vlaamse Ardennen, vlotte bereikbaarheid, ruime gratis parking, vrije keuze traiteur.
Domein Maelstede
Huis Van Wonterghem en Maelstede zijn de ideale plaatsen voor de meest uiteenlopende events: recepties, personeels- en bedrijfsfeesten, seminaries, presentaties, productvoorstellingen, modeshows en conferenties.
De Ijsmolenhoeve
De ijsmolenhoeve biedt u kant en klare concepten met logies, catering en activiteiten. Uw event kan door ons van A tot Z georganiseerd worden.
Ferme-Troubadour
De multi-functionele locatie Troubadour beschikt over een zaal van ongeveer 100 vierkante meter met een vernieuwde moderne keuken, ruime parking en ook een ruime tuin die voor zowel formele, culturele als familiale evenementen gebruikt kan worden.
AGB BUDA
Event-huis Kortrijk is hƩt aanloopadres als je op zoek ben naar een bijzondere plek voor jouw evenement. Je kan bij ons terecht voor alle infrastructuur op he Buda-eiland (Budascoop, Oranjerie, ...) Ʃn voor de Evenementenhal Depart op Kortrijk Weide.
Kortrijk Xpo Meeting Center
U organiseert binnenkort een congres, een productlancering of modeshow? Kortrijk Xpo Meeting Center biedt u het perfecte infrastructurele kader.
La Bodeguita Del Medio
Sinds 2018 wordt De Cubaan geflankeerd door een bevallige verschijning: La Cubanita! Of het nu in een rol is als venue, of als uitbreiding van het cafƩ, La Cubanita staat er!
Van der Valk Drongen-Gent
Heb jij een meeting, event, brain-storm sessie of andere bijeenkomst op de agenda staan, wij beschikken over de juiste accommodatie.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 10/10. Gebaseerd op 7 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Nokere'.
Walbrugge
Top!!
Een echte totaalbeleving!!
Prachtige locatie, mooie architectuur ,omgeven door een fantastische tuin!!
De warme ontvangst van zowel de gastvrouw als de gastheer maakte het ganse gebeuren super spontaan!
Dankjewel voor de fantastische dag die wij mochten beleven!!
Walbrugge
Een buitengewone ervaring bij Domein Walbrugge te Tiegem!
In december '23 hadden we het genoegen om met ons team van 8 personen twee dagen door te brengen op dit prachtige domein. Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we ondergedompeld in een sfeer van warmte en gastvrijheid. De kamers waren niet alleen mooi afgewerkt, maar ook uiterst comfortabel, waardoor we volledig konden ontspannen na een dag vol activiteiten.
Het culinaire aspect van ons verblijf was ronduit voortreffelijk. Gastvrouw Kathy verraste ons telkens weer met heerlijke maaltijden, zorgvuldig bereid en gepresenteerd. Zowel het ontbijt, het middagmaal als de afternoon-tea waren ware smaakexplosies waarvan we volop genoten hebben.
Wat het Domein Walbrugge echt uniek maakt, is de prachtige groene omgeving die een rustgevend decor vormde voor onze vergaderingen. De verschillende vergaderruimtes waren niet alleen functioneel, maar ook inspirerend, dankzij de serene ambiance die het domein uitstraalt.
Een van de hoogtepunten van ons verblijf was de afsluit van onze eerste avond in de pianobar. Onder begeleiding van gastheer Bartel, die met zijn vingers over de toetsen danste, hebben we gelachen, gezongen en herinneringen gemaakt die nog lang zullen nazinderen.
Kortom, Domein Walbrugge heeft al onze verwachtingen overtroffen en heeft een blijvende indruk achtergelaten. We kunnen niet wachten om terug te keren voor een volgende onvergetelijke ervaring!
Walbrugge
S3S / brainstrom weekend met klant
š Voor onze jaarlijkse brainstorm sessie met onze Roemeens/Italiaanse klant huurden we als 1 van de eerste dit domein af. Werkelijke een fantastische ervaring met hoogafgewerkte kamers met zalige bedden. Dikke pluim ook voor de gastvrouw Kathy die als geen ander wist om in te spelen op onze noden van de dag inzake eten en drinken, alsook een zalig ontbijt mocht niet ontbreken.
Walbrugge
Inspirerende brainstorm in Walbrugge
Wij hadden begin 2024 twee dagen brainstorm en planning met ons team om het nieuwe jaar en onze werking vorm te geven. Tussendoor sliepen we in de prachtige kamers, genoten we van heerlijk ontbijt en lunch en gingen we wandelen in de omgeving. Dit werkte heel inspirerend en de ideeƫn bleven maar komen. De faciliteiten met het grote scherm in de vergaderruimte zorgden dat we alles goed konden noteren en bijhouden. Voor herhaling vatbaar!
Top feestzalen in Nokere
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creƫren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Nokere? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Belgiƫ of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Nokere dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360Ā°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Nokere
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nokere. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Nokere was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Nokere, Evenementenlocaties in Nokere, Trouwlocaties in Nokere, Vergaderzalen in Nokere
Jouw feestzaal in Nokere toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Nokere. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: