Alle vergaderzalen in Nieuwpoort op een rij

De beste vergaderzalen in Nieuwpoort vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 26+ unieke vergaderzalen in Nieuwpoort. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

ibis Styles Nieuwpoort

ibis Styles Nieuwpoort

Schrijf review Nieuwpoort (1.6 km)

Bij ibis Styles Nieuwpoort koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 2 vergaderzalen.

Restaurant Miloma

Restaurant Miloma

Schrijf review Lombardsijde (3.1 km)

Miloma beschikt over een (vergader) zaal waar je op een rustige manier kan samenkomen.

The CORNR Hotel

The CORNR Hotel

Schrijf review Nieuwpoort-Bad (5.1 km)

The CORNR Hotel is meer dan een hotel, het is the place to sea waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en samen een gouden tijd beleven.

Abdeshof

Abdeshof

Schrijf review Middelkerke (6.7 km)

Van harte welkom op het Abdeshof, een actieve hoeve middenin de polders van Middelkerke. Gelegen op een boogscheut van de kust, is dit de ideale locatie voor een zakelijke meeting of een teambuilding op maat.

Pastorie Leke

Pastorie Leke

10 reviews Diksmuide (8.4 km)

De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als originele event venue (voor elk samenzijn met familie of vrienden) én professioneel kader (vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg, coworking space met flexplekken en aparte vergaderruimtes).

In den Paardenhandel

In den Paardenhandel

Schrijf review Diksmuide (9.2 km)

Een authentieke vakantievilla met alle moderne comfort, voor groepen tot 20 personen. Perfect voor families, collega's, teambuildings, seminars, bedrijfsevenementen, vergaderingen meetings of workshops.

Zuid 39

Zuid 39

Schrijf review Veurne (9.2 km)

Onze Groepspraktijk Zuid 39 te Veurne verhuurt zowel onze kabinetten als onze vormingsruimte voor eventueel een vergadering, evenementen, avondlezingen,...

Charmehotel Kruishof LuXus

Charmehotel Kruishof LuXus

Schrijf review Oostende (12.5 km)

Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.

No Photo Available

Studio Plopsa nv

Schrijf review De Panne (12.8 km)

U wenst een exclusief bedrijfsevenement? U wilt anders doen dan alle anderen? Het kan! Een Plopsa-park is dé verrassende locatie voor uw event!

Vayamundo

Vayamundo

Schrijf review Oostende (13 km)

Wist je dat Vayamundo Oostende niet alleen een vakantieclub is maar ook het grootste congres- en meetingcenter op de Belgisch Zeedijk?

No Photo Available

Diaz Arena

Schrijf review Ostend (13.9 km)

Het stadion van KV Oostende is een unieke locatie voor alle types evenementen.

Feestzaal De Broecken

Feestzaal De Broecken

Schrijf review Diksmuide (14.1 km)

Feestzaal De Broecken in Esen, op een boogscheut van Diksmuide, is ideaal voor babyborrels, communiefeesten, familiefeesten of verjaardagsfeestjes.

Kinepolis Oostende

Kinepolis Oostende

Schrijf review Oostende (15.2 km)

Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'de koningin der badsteden' Oostende, ideaal gelegen en makkelijk te bereiken, ook met het openbaar vervoer? Verken dan hier alle pluspunten van Kinepolis Oostende.

Thermae Palace Hotel

Thermae Palace Hotel

Schrijf review Oostende (15.3 km)

Thermae Palace is met zijn authentieke feestzalen en zijn bijhorende comfortabele kamers dé ideale uitvalsbasis voor het houden van een bedrijfs- of familiefeest. Het gezellig interieur, de smaakvolle aankleding, ruime mogelijkheden, aanwezigheid van dans

No Photo Available

Venetiaanse Gaanderijen

Schrijf review Oostende (15.4 km)

Ooit het toneel van flanerende vorsten en andere edellieden, vandaag een stijlvol ingerichte locatie met de excellente keuken. De Venetiaanse Gaanderijen biedt mogelijkheden voor het organiseren van walking dinners tot banketten.

Hotel Royal Astrid

Hotel Royal Astrid

Schrijf review Oostende (15.5 km)

Uw seminarie of vergadering in Hotel Royal Astrid*** een unieke locatie voor elk evenement in Oostende met tal van mogelijkheden op wandelafstand van strand en zee!

Mu.ZEE Oostende

Mu.ZEE Oostende

Schrijf review Oostende (15.8 km)

Mu.ZEE, gevestigd in de ku(n)ststad Oostende, is gevestigd in een voormalig warenhuis, een iconisch gebouw van architect Gaston Eysselinck.

Mercure Oostende

Mercure Oostende

Schrijf review Oostende (16.1 km)

Mercure Oostende: jouw plek voor zakelijk succes en luxe overnachtingen aan de Belgische Kust. Ontdek de perfecte mix van comfort en efficiëntie.

C Hotels Andromeda

C Hotels Andromeda

Schrijf review Oostende (16.1 km)

Hotel Andromeda is het hotel bij uitstek om uw seminarie, opleiding of voordracht te organiseren. Ruime, aangename vergaderzalen met zicht op zee of stadszicht, allen uitgerust met audio visuele benodigdheden en een uitstekende service maken van uw semina

Kursaal Oostende

Kursaal Oostende

Schrijf review Oostende (16.2 km)

Business en entertainment met zicht op zee.

De Grote Post

De Grote Post

Schrijf review Oostende (16.2 km)

De Grote Post opende in 2012 als cultuurcentrum de deuren in het gerestaureerde postgebouw van Gaston Eysselinck. Je kunt bij ons terecht voor het huren van verschillende ruimtes voor congressen, bedrijfsfeesten en workshops.

Hotel Bero Oostende

Hotel Bero Oostende

Schrijf review Oostende (16.7 km)

Comfortabel vergaderen tijdens een intensieve brainstorming of een interessante opleiding, leidt ongetwijfeld tot productievere resultaten. Hotel Bero in Oostende is dan ook het perfecte adres voor vergaderingen of kleine en middelgrote seminaries aan de

EventHouse

EventHouse

Schrijf review Ichtegem (16.7 km)

EventHouse is een de gloednieuwe en residentiële Meeting Venue in het hart van West-Vlaanderen. Op korte afstand van Brugge, Oostende en Kortrijk vind je het uniek concept van EventHouse terug.

Fort Napoleon

Fort Napoleon

Schrijf review Oostende (17.8 km)

Het Fort Napoleon kan de ideale setting zijn voor uw evenement. De unieke locatie, de rijke geschiedenis en haar authenticiteit zorgen voor een extra beleving van uw evenement.

Leon Events / B&B Leonie

Leon Events / B&B Leonie

Schrijf review Leisele (17.9 km)

Gloednieuwe exclusieve evenementenlocatie in het hart van het platteland van de zeer mooie en rustige Westhoek (West-Vlaanderen). Wij staan open voor alle evenementen: van kleine managementbijeenkomsten tot b.v. grote personeelsevenementen meer dan 200 gasten.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum

18 reviews Oostende (19.2 km)

Voor blauwe groei gerelateerde bedrijven of organisaties biedt GreenBridge moderne vergader- en seminariefaciliteiten aan in een uitgesproken tech-research kader met een capaciteit tot 200 personen.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.25/10. Gebaseerd op 28 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Nieuwpoort'.

Pastorie Leke

Pastorie Leke

Perfecte teamdag op een prachtige locatie

|Ellen Blokerije (DPG Media)|05/07/2024

Onlangs organiseerden wij een teamdag op deze prachtige locatie waar oude en moderne elementen naadloos samenkomen. De historische architectuur en het moderne interieur creëerden een sfeervolle en uitnodigende omgeving.
De catering was uitstekend. We begonnen de dag met een heerlijk ontbijt en vroegen 's middags om een eenvoudige, lichte maaltijd. We kregen een voortreffelijke lunch, waaronder enkele heerlijke taco's.
Van begin tot eind werden we goed opgevolgd en vriendelijk ontvangen. Deze locatie is een absolute aanrader voor een succesvolle teamdag.

Pastorie Leke

Pastorie Leke

Een Hemelse Ervaring bij Pastorie Leke!

|Jules Bésel|22/09/2023

Ons recente evenement bij Pastorie Leke was niets minder dan een epische achtbaanrit van genot! Van begin tot eind werden we in de watten gelegd, en eerlijk gezegd, voelden we ons als de koningen en koninginnen van Leke.
Laten we het eerst hebben over de locatie zelf. Het is alsof je een tijdmachine instapt die je meeneemt naar een authentieke, maar toch stijlvolle wereld. Ze hebben de perfecte balans gevonden tussen oud en nieuw, en het resultaat is gewoonweg adembenemend. Onze gasten waren verbaasd toen ze aankwamen - en eerlijk gezegd, wij ook!
En dan was er het eten, verzorgd door niemand minder dan Newport Foodies. Laten we gewoon zeggen dat we allemaal een paar extra kilo's hebben meegebracht, maar het was het absoluut waard! Elk gerecht was als een kunstwerk voor onze smaakpapillen. We hebben nog nooit zoveel "mmm's" en "wow's" gehoord tijdens een maaltijd. Alle lof voor de chef-koks!
Het evenementsteam, onder leiding van de onvermoeibare Antoine, was als een goed geoliede machine. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de details. We konden gewoon ontspannen en genieten, wetende dat alles soepel verliep.
En laten we niet vergeten dat Pastorie Leke en Newport Foodies als een geolied duo samenwerkten. De samenwerking was zo naadloos dat ons evenement zonder enige hapering verliep. Het was als een perfect uitgevoerde symfonie.
Kortom, we kunnen Pastorie Leke en Antoine niet genoeg aanbevelen. Onze gasten waren onder de indruk, en wij waren dat ook. Als je op zoek bent naar de perfecte locatie voor je volgende evenement, zoek dan niet verder. Dit is de plek om te zijn.

Pastorie Leke

Pastorie Leke

Huwelijksfeest

|Bo Sturtewagen (-)|14/09/2023

Mijn man en ik waren op zoek naar een atypische locatie voor ons huwelijksfeest. Toen we deze prachtige locatie tegenkwamen op het internet waren we helemaal verkocht!
We konden twee dagen later op bezoek. Een prachtige authentieke locatie die zeer mooi werd opgewaardeerd. Door de doordachte renovatie komen de authentieke elementen zeer mooi naar voor en is het gebouw toch hypermodern.
Tijdens hetzelfde bezoekmoment heeft Antoin ons een zeer mooi concept voorgesteld. We gingen met een zeer goed gevoel naar huis!
De locatie is vrij van brouwer en catering. Antoine doet ook zelf catering (NewPort foodies). We stonden hier zeker voor open en vroegen een offerte aan. De kostprijs van de catering en personeel viel buiten ons vooropgesteld budget dus hebben we beslist met externe catering te werken. De locatie werd gereserveerd en betaald.
Tijdens het tweede en derde bezoek leerden we de broer van Antoin kennen, Laurenz. Er bleek een voorval te zijn geweest met huurders. Er werd binnen gerookt, er was schade en er kwamen verschillende klachten van geluidsoverlast… We werden tijdens het bezoek meermaals gewaarschuwd dat ze dit niet meer willen meemaken en we geluidsoverlast moeten vermijden. We vonden dit verschrikkelijk en beloofden om het maximale te doen om gelijkaardige situaties te voorkomen. Laurenz gaf te kennen dat er iemand aanwezig zal zijn op het feest om dit te controleren. Ook de koffie was plots niet meer inbegrepen voor trouwfeesten, ondanks dit wel in de gebruiksovereenkomst stond die ons werd toegestuurd. Een heleboel negativiteit dus.
De week van de trouw, tijdens de voorbereiding diende verschillende zaken geleverd te worden bv. brouwer en catering… We kregen het gevoel dat dit een enorme last was voor hen. Alles was precies te veel gevraagd… ze moeten speciaal iemand sturen om berging te openen… Maar dit kan je toch verwachten met vrije brouwer en catering? De dag voordien huurden we de locatie af om alles klaar te zetten. Het meubilair die gevraagd/gehuurd was stond nog niet klaar waardoor we pas later zijn kunnen beginnen. De locatie was niet proper voor verhuur. Er hingen spinnenwebben, de vloer en ramen waren vuil. Toch maakten we er het beste van en stond alles klaar voor onze trouwdag. Wat een prachtige dag moest zijn eindigde in mineur. Overdag hadden we een bandje gevraagd om wat achtergrondmuziek te spelen tijdens de receptie. Dit was blijkbaar al een foute boel. Wat is het probleem precies op een zaterdagnamiddag?
Om 21 u 30 was al het volk binnen en alle ramen en deuren waren gesloten. Toen de DJ begon was het hek van de dam. De DJ controleerde het geluid binnen continu met een decibelmeter. Met de deuren en ramen gesloten was buiten bijna niets te horen. Toch liep Laurenz het hele feest ijsberend rond in de tuin. Meermaals kwam hij binnen om te klagen over het geluid. We vroegen steeds aan de DJ om het geluid te minderen, wat hij ook deed. Tot je de mensen beter kon horen babbelen dan de muziek zelf. Onze DJ had er genoeg van, op deze manier kan hij zijn werk niet doen. Hij vloog uit tegen de eigenaars aangezien we volledig in ons recht zijn en wettelijk niets verkeerd doen. Zowel de DJ, het barpersoneel als de catering had dit nog nooit eerder gezien. Iedereen vond de manier van handelen volledig buiten proportie.
Laurenz dreigde meermaals dat er klachten binnenkwamen en dat de politie is langsgeweest. Echter hebben we nooit zelf politie gezien en zijn ze al zeker niet binnengekomen om te melden dat het te luid was. Uiteindelijke kwamen mijn man en ikzelf naar buiten om met de eigenaars te praten. Moedeloos, vol onbegrip stonden we te discussiëren. Er werd geluisterd maar niet gehoord.
We waren diep teleurgesteld. Er werd ons een prachtig concept verkocht die jullie niet konden waarmaken. Indien dit niet de type feesten zijn waarvoor jullie willen verhuren, met alle respect. Maar kom hier dan voor uit.
Wat jullie vooral zijn vergeten is dat jullie verhuurd hebben voor een huwelijk. Trouwen doe je normaal maar 1 keer. Dit moest een prachtige en onbezorgde dag zijn.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum

Vriendelijk ontvangst en goede ondersteuning

|Dorien Van Winghem (Actemium & Axians)|04/09/2023

We werden heel vriendelijk ontvangen bij Bluebridge. Bedankt aan het team voor alle nodige ondersteuning waardoor onze meeting perfect kon verlopen!
Ook de catering voor de koffiepauze was perfect in orde, genoeg aanbod voor iedereen.

Top vergaderzalen in Nieuwpoort

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Nieuwpoort? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Nieuwpoort dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Nieuwpoort

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nieuwpoort. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Nieuwpoort was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Nieuwpoort, Evenementenlocaties in Nieuwpoort, Feestzalen in Nieuwpoort, Trouwlocaties in Nieuwpoort

Jouw vergaderzaal in Nieuwpoort toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Nieuwpoort. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: