Alle vergaderzalen in Londerzeel op een rij

De beste vergaderzalen in Londerzeel vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 99+ unieke vergaderzalen in Londerzeel. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

All about the cones

All about the cones

Schrijf review Londerzeel (2.6 km)

All About The Cones is er voor iedereen die de klassieke pizza beu is, maar toch goesting heeft in pizza. Tijd voor een pizzarevolutie dus! Bij ons vind je pizzahoorntjes met hoogwaardige ingrediënten.

Studio We-Time

Studio We-Time

Schrijf review Malderen (2.9 km)

Studio We-Time is een moderne zaal die kan gehuurd worden door zowel particulieren als zakelijke klanten. Een ruimte van 90 vierkante meter die optioneel opdeelbaar is met een mobiele wand.

Boskapelhoeve bvba

Boskapelhoeve bvba

Schrijf review Buggenhout (4.4 km)

Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

TRIPL

TRIPL

Schrijf review Merchtem (5.9 km)

TRIPL is een blitse event locatie in Merchtem met een drieledige focus. Connection, Celebration & Creation.

Wijndomein Valke Vleug

Wijndomein Valke Vleug

Schrijf review Liezele (6 km)

Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Arburo's Place

Arburo's Place

Schrijf review Tisselt (6.4 km)

Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

Ter Neervelde

Ter Neervelde

Schrijf review Opwijk (6.8 km)

Multifunctionele zaal, net buiten het centrum van Opwijk centraal gelegen tussen Brussel, Aalst, Antwerpen en Gent waar vergaderingen, voordrachten, workshops en zelfs yoga/meditatie/danslessen kunnen georganiseerd worden.

Eventroom

Eventroom

12 reviews Sint-Amands (6.8 km)

De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

No Photo Available

Hof Van Coolhem

Schrijf review Puurs-Sint-Amands (Kalfort) (7.8 km)

De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Sterckxhof

Sterckxhof

Schrijf review 1860 - Meise (8 km)

Luxe B&B Sterckxhof heet u persoonlijk welkom met respect voor uw privacy. Ons domein is smaakvol gerenoveerd en ingericht om u in stijl te ontvangen voor uw zakelijke evenementen of privéfeesten.

Casa Cava

Casa Cava

Schrijf review Dendermonde (8.2 km)

Bij Casa Cava vergader je in alle rust.

Willy's Moustache

Willy's Moustache

Schrijf review Willebroek (8.6 km)

Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Syneton Building

Syneton Building

Schrijf review Bornem (8.6 km)

Zoekt u een exclusieve multifunctionele locatie voor: een vergadering, receptie, seminarie, klantenevent, opleiding, training of personeelsfeest? Vraag onze verhuurbrochure op of bel voor meer info!

Hof Ter Velden

Hof Ter Velden

Schrijf review Dendermonde (8.9 km)

Als feestzaal, cateraar, vergader- en eventlocatie in het midden van Vlaanderen staan we garant voor geslaagde feesten & events. Ontdek je geschikte partner voor uw bedrijfsevent of catering op locatie.

Inkart nv

Inkart nv

3 reviews Puurs (9 km)

In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

Thermae Sports Merchtem

Thermae Sports Merchtem

Schrijf review Merchtem (9.3 km)

Thermae Sports Merchtem is een superdeluxe health club met 12 tennisvelden, drie padelterreinen, een fitnesszaal, 80 groepslessen per week, een brasserie, een seminarie- en een wellnessruimte.

Kasteel De Rozerie

Kasteel De Rozerie

Schrijf review Aalst (9.9 km)

Het sprookjesachtige Kasteel De Rozerie is een prachtige locatie voor al uw recepties, vergaderingen, tentoonstellingen, fotoshoots en feesten. Het schitterende domein biedt u een ruime, zeer aantrekkelijke en gastvrije omgeving.

Rederij Greenstarline

Rederij Greenstarline

Schrijf review Puurs (10.3 km)

Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Den Oven

Den Oven

Schrijf review Boom (11.1 km)

U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

8 reviews Boom (11.7 km)

Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Feestzaal 't Fonteintje

Feestzaal 't Fonteintje

Schrijf review Asse (12.4 km)

Feestzaal Fonteintje is centraal gelegen op de N9 tussen Zellik en Asse. 5 km van de kleine Brusselse Ring en goed bereikbaar voor richting Ternat, Aalst, Gent, Opwijk en Dendermonde.

Buro & Design Center

Buro & Design Center

Schrijf review Brussel (13 km)

Het Buro & Design Center bevindt zich op een toplocatie, vlakbij het Atomium, en biedt u 1 grote en 1 kleine zaal, met daglicht, met mogelijkheid tot verduistering en met klimaatregeling.

Brussels Expo

Brussels Expo

Schrijf review Brussel (13.2 km)

Brussels Expo is uniek! Achter de historische architectuur van Brussels Expo, schuilt er een succesvolle mix innovatieve technologieën uit de 21e eeuw.

Atomium vzw

Atomium vzw

Schrijf review Brussel (13.2 km)

Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.

Kinepolis Brussel

Kinepolis Brussel

Schrijf review Brussel (13.3 km)

Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.

Eenhoorn

Eenhoorn

Schrijf review Asse (13.3 km)

Restaurant - Feesten - Seminaries. Op de rand van de Brabantse Kouters en het heuvelachtige Pajottenland vindt u "Eenhoorn", reeds meer dan 44 jaar een familiezaak en vaste waarde in de streek.

VBDCK Brewery

VBDCK Brewery

15 reviews Tielrode (13.4 km)

VBDCK features an enjoyable event room with a magnificent terrace and garden where you can welcome up to 120 guests.

Event Connect bv - Hofsite

Event Connect bv - Hofsite

Schrijf review Temse (13.5 km)

HOFsite is een unieke plek om te vergaderen, een teamdag te organiseren of een opleiding te geven. Deze locatie in Temse is volledig privaat en zeer huiselijk ingericht met een prachtige zuidgerichte tuin.

Mini-Europe nv

Mini-Europe nv

Schrijf review Brussel (13.5 km)

Mini-Europe, het mooiste miniatuurpark in Europa dat een Europese dimensie geeft aan uw evenement is vlak onder het Atomium gelegen.

Living Tomorrow

Living Tomorrow

Schrijf review Vilvoorde (13.7 km)

U zoekt een vergaderzaal vanaf 2 mensen in een modern kader? Living Tomorrow is een platform dat aan innovatieve bedrijven uit diverse sectoren de mogelijkheid geeft om de nieuwste trends en evoluties aan het grote publiek voor te stellen.

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.71/10. Gebaseerd op 100 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Londerzeel'.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

De beste waar we ooit mee hebben gewerkt...!

|Omar Jilla (Belgian JavaScript Community)|17/05/2022

Als Conference Producer voor 9 jaar heb ik veel evenementen gehad in verschillende locaties, hotels, conferentiecentra enz... in verschillende steden in Europa, namelijk Brussel, en ik kan niet ontkennen dat dit de beste ervaring is die ik ooit heb gehad tot dusver!!! Het organiseren van onze 1e post-Covid Hybride Conferentie in BluePoint Brussels afgelopen 13 mei was gewoon een ongelooflijke voldoening...:
- Dhr. Laurent Coessens, "The Make it Happen Guy": Mijn ervaring met Laurent is vanaf dag één perfect geweest; een getalenteerde evenementenadviseur met een mensgericht tintje die ik zelden ben tegengekomen. Ervaring, expertise, communicatie, geduld... om er maar een paar te noemen! Bedankt Laurent.
- Conferentieruimte & hal: voor een geeky, techneut, nerdy conferentie, ben ik ervan overtuigd dat we geen betere hadden gevonden. De setting was gewoon adembenemend en de speciale ruimte zorgde voor meer feestgenot!
- Technisch: dat was het deel dat onze conferentie echt uniek maakte. Van verlichting tot AV, en van productie tot live delivery... het technische team liet ons allemaal verbaasd en trots achter. Om nog maar te zwijgen over de streamingmogelijkheden en setup voor een enthousiast online publiek.
- Catering: we zijn ons er allemaal van bewust dat F&B van vitaal belang is tijdens een bijeenkomst van een hele dag, kwaliteit en kwantiteit waren op tijd en veel belangrijker, alle gecommuniceerde dieetbeperkingen werden to the point gerespecteerd = elke maaltijd werd met een sticker genoemd naar de verzoekende deelnemer. ..
- Personeel: professioneel, georganiseerd, vrolijk.
# Om het samen te vatten, ik heb uiteindelijk vastgesteld dat de behandeling van cliënten voor, tijdens en na een conferentie bij BluePoint deel uitmaakt van hun cultuur, ze zijn erin geslaagd om mensen, processen en technologie op elkaar af te stemmen op een manier die geen enkele andere locatie ooit heeft gedaan (in mijn bescheiden mening). Trouwens, het feit dat ze een volledig end-to-end servicepakket bieden (locatie, catering, technologie...) kan alleen maar een enorme toevoeging zijn om te voldoen aan de zeer veeleisende evenementvereisten en het tempo van vandaag... Nogmaals bedankt, we komen zonder enige twijfel terug voor de volgende conferentie.

Hotel Mercure Vé

Hotel Mercure Vé

Thule Benelux sales meeting

|Saskia Meersschaert (Thule NV)|14/02/2022

Heel erg tevreden. Goeie ontvangst. Heel gezellig hotel op een super locatie in Mechelen. Ook de vergaderfaciliteiten waren heel erg goed!

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

top

|Alexandre De preter (Stellantis)|17/12/2021

Uitstekende ervaring. Zeer professioneel team en geweldige faciliteiten.

BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

Uitstekende service, ondersteuning en flexibiliteit

|Paula Kellett (European Marine Board)|03/12/2021

Op 1 december 2021 konden we eindelijk ons hybride wetenschaps-beleidsforum houden. We begonnen dit evenement aanvankelijk te plannen voor april 2020, maar vanwege COVID moest het evenement twee keer worden verplaatst. Gedurende het hele proces is het BluePoint-team flexibel geweest in het inspelen op veranderende vereisten en hebben we het indien nodig opnieuw kunnen plannen. Voor het evenement dat uiteindelijk plaatsvond, waren ze erg behulpzaam bij het snel beantwoorden van al onze vragen. We waren in staat om met het technische team droge runs te doen op de locatie en ze deden er alles aan om ons te helpen het evenement soepel te laten verlopen. Het hosten van een hybride evenement betekende dat het evenement logistiek en technisch complex was, maar het team heeft ons nooit verteld dat iets niet mogelijk was. De dag zelf verliep buitengewoon soepel en het team deed er alles aan om ervoor te zorgen dat dit gebeurde zonder onze eigen onvermijdelijke stress bij evenementen te vergroten. De faciliteiten die beschikbaar zijn bij BluePoint zijn uitstekend en dit zorgde ervoor dat onze deelnemers een ervaring van hoge kwaliteit konden hebben, of ze nu in de kamer of online waren. De uitstekende catering was een bonus. De locatie ligt iets buiten het centrum van Brussel maar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met een grote ondergrondse parkeergarage. Als je wilt zien wat ze kunnen, kun je onze evenementvideo's hier bekijken: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXKTm_QGiR-jWyqBcvhHwxw-sVDvdSo5t

Top vergaderzalen in Londerzeel

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Londerzeel? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Londerzeel dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Londerzeel

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Londerzeel. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Londerzeel was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Londerzeel, Evenementenlocaties in Londerzeel, Feestzalen in Londerzeel, Trouwlocaties in Londerzeel

Jouw vergaderzaal in Londerzeel toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Londerzeel. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: