Hubilo
8 krachtige regels om succesvolle hybride evenementen te hosten met behulp van virtuele evenementensoftware
Hubilo|
15 juli 2020

Welk excuus maak je als je wordt gevraagd naar je hybride evenementen - en je hebt ze niet? Het is geen uitdaging, maar een groot probleem voor evenementenplanners en professionals over de hele wereld om hun evenementen nu te organiseren. Nadat de Covid-19-pandemie begon, hebben evenementprofessionals en wij een subtiele en ontwrichtende verandering in de branche gezien. Software voor virtuele evenementen kan een geweldig platform voor u zijn als u overweegt hybride evenementen te organiseren. Persoonlijke evenementen zijn verdwenen - hybride evenementen hebben de toekomst! Langzaam maar geleidelijk herstellen de gebeurtenissen zich naarmate de tijd nadert. Het zijn echter hybride evenementen: hybride conferenties, topbijeenkomsten, beurzen, bijeenkomsten, enz. De evenementenindustrie is compleet veranderd en ontwricht. U, evenementenplanners en professionals zouden uw evenementen de komende maanden en jaren hebben gepland, maar ze zijn allemaal in de war. "Ohh, ja - dit is precies wat ik heb meegemaakt". U kunt dit gevoel en deze reactie hebben. De wereld houdt hier echter niet op - het gaat door. Dus uw evenementen zouden moeten. Hoewel je een goede optie hebt om je persoonlijke evenementen volledig naar virtuele evenementen te draaien en de klus te klaren, kunnen hybride evenementen alle verschillende doelen en voordelen voor jou en je publiek dienen. Hybride evenementen worden de ruggengraat van de branche. Punt. In dit artikel leer je 8 krachtige regels om succesvolle hybride evenementen te hosten. Host uw hybride evenementen met virtuele evenementensoftware om uw publiek en klanten blij te maken! Laten we toegeven aan het menselijke feit dat: we allemaal beter willen worden in wat we doen en we willen gewaardeerd worden voor onze inspanningen en werk - daarom schrijf ik en jij leest. 1. Wat zijn hybride evenementen? In de eenvoudigste bewoordingen zijn hybride evenementen conferenties, topontmoetingen, beurzen en seminars die de combinatie van een live persoonlijk evenement en virtuele ruimtecomponent gebruiken. Evenementprofessionals nodigen bezoekers uit om hun evenementen persoonlijk en online bij te wonen. Hybride evenementen zijn de beste manier om beide versies van evenementen te exploiteren: fysiek en online. 2. Hoe ziet de evenementensector eruit? Ja, de evenementenbranche is op dit moment niet meer hetzelfde als in 2019. Evenementplanners en professionals worstelen nog steeds met dit moeilijke probleem en werken er hard aan om de problemen rond evenementbeleving voor hun bezoekers op te lossen met behulp van virtual events . Professionals uit de evenementensector drongen erop aan zich te concentreren op flexibiliteit om te slagen in het post-pandemie-tijdperk. - TravelDailyNews De evenementenindustrie krijgt vorm met een steeds groter belang van bezoekerservaring en aandacht. De wereld verandert snel sinds het begin van de Covid-10-pandemie. De meeste industrieën, waaronder de evenementenindustrie, hebben een enorme klap gekregen. Terwijl sommige industrieën een geweldige kans hebben gekregen om zich vast te klampen, naar klanten te luisteren en geweldige producten te maken die zijn weggeslopen van allerlei soorten problemen. Voorbeeld: virtuele evenementensoftware die kan voldoen aan uw behoeften voor het online evenementgedeelte van uw hybride evenementen. We moeten allemaal voorbereid zijn op nieuwe en drastische veranderingen die de evenementensector zal waarnemen nadat de evenementen opnieuw zijn begonnen en weer hun stempel zullen drukken - maar op een andere manier. 3. 8 krachtige regels om succesvolle hybride evenementen te organiseren 1. Plan nauwkeurig, houd rekening met alle facetten van je evenementen De eerste en belangrijkste regel is om nauwkeurig te plannen en rekening te houden met alle facetten van je evenementen. U als evenementenplanners en professionals moet proberen om een soort van kritische en betrouwbare informatie te krijgen over hoe u uw evenementen wilt organiseren. Het beantwoorden van deze vragen helpt: Wat zijn uw behoeften? Wat zijn de behoeften van uw klanten? Hoe is uw publiek voorbereid om hybride evenementen bij te wonen? Wat is uw plan en winnende strategie voor uw sponsors en exposanten? Wat is de expertise van uw team bij het uitvoeren en leveren van virtuele evenementen? Wat is jouw en hoe wil je het het beste gebruiken? Welke strategieën moet je plannen voor zowel persoonlijke als virtuele evenementen (beide componenten voor je hybride evenementen)? Hoe ziet je eventmarketingplan eruit? Welk softwareleverancier zou u uiteindelijk gebruiken? Enz. 2. Focus op relevante en geschikte locatie-sourcing Wanneer u hybride evenementen organiseert, heeft u één locatie nodig voor persoonlijke evenementen. Je bezoekers komen naar de locatie en wonen het evenement bij. U moet ook hen en uw sprekers betrekken. Uw behoefteanalyse moet nauwkeurig zijn. U moet geen dure locatie huren voor uw hybride evenementen, waar het grootste aantal bezoekers virtueel uw evenementen online bijwoont. Tegelijkertijd moet u slim zijn om uw kosten waar mogelijk te kennen en ernaar te handelen. Zodat u uw geld kunt investeren in uw verschillende evenementactiviteiten die een hogere waarde hebben en uw online publiek aanspreken. Lees de volledige blog hier - https://blog.hubilo.com/host-successful-hybrid-events-with-virtual-event-software/

bekijk origineel

Like Reageer