Alle vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos op een rij
De beste vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 113+ unieke vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

All about the cones
All About The Cones is er voor iedereen die de klassieke pizza beu is, maar toch goesting heeft in pizza. Tijd voor een pizzarevolutie dus! Bij ons vind je pizzahoorntjes met hoogwaardige ingrediënten.

Arburo's Place
Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

Willy's Moustache
Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

Sterckxhof
Luxe B&B Sterckxhof heet u persoonlijk welkom met respect voor uw privacy. Ons domein is smaakvol gerenoveerd en ingericht om u in stijl te ontvangen voor uw zakelijke evenementen of privéfeesten.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

Technopolis
Technopolis is een uniek doe-centrum: fun en educatie zijn er op een originele manier verweven en iedereen voelt er zich thuis. Ook bedrijven kunnen zich vinden in dit unieke concept. Uitgegroeid tot een ideale locatie voor evenementen.
No Photo Available
GC de Melkerij
Gemeenschapscentrum 'de Melkerij' is de ideale plek om met collega’s, zakenpartners en klanten werk te maken van meer succes. De Melkerij is van oudsher een plaats waar bedrijvigheid goed aardt.

Studio We-Time
Studio We-Time is een moderne zaal die kan gehuurd worden door zowel particulieren als zakelijke klanten. Een ruimte van 90 vierkante meter die optioneel opdeelbaar is met een mobiele wand.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Martin's Patershof

Wijndomein Valke Vleug
Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.
No Photo Available
Den Breckpot
Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.
No Photo Available
Novotel Mechelen Centrum
Geniet van het comfort van het Novotel Mechelen Centrum hotel, op 5 minuten lopen van het middeleeuwse centrum en makkelijk bereikbaar vanaf de industriegebieden in de buurt.
No Photo Available
Lamot Congres- en Erfgoedcentrum
LAMOT, vroegere brouwerij, vandaag het gloednieuwe congrescentrum in hartje Mechelen.

Hotel Mercure Vé
Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.

Den Oven
U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

TRIPL
TRIPL is een blitse event locatie in Merchtem met een drieledige focus. Connection, Celebration & Creation.

Rederij Greenstarline
Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Wagenoord
Wagenoord is het resultaat van de herbestemming van een autogarage tot eetbar, co-werkplek & event ruimte in Mechelen.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.
No Photo Available
Feestzaal De Steenblockhoeve
De Steenblockhoeve aan de Haesendonckstraat in Houtem (Vilvoorde) werd vermoedelijk in het begin van de 17de eeuw opgericht door de abdij van Ter Kameren.
No Photo Available
Hotel Elisabeth
Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.
No Photo Available
Kazerne Dossin vzw
Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.

Boskapelhoeve bvba
Welkom in een wereld van groen en zalige verpozing omringd door Buggenhoutbos. In 2003 gestart als Bed & Breakfast, nu een viersterrenhotel maar dan in een uniek kader en met een persoonlijke aanpak.

De Gouden Kooi
"De Gouden Kooi dompelt je één uur lang onder in een uniek, mysterieus en verrassend spel." Dat is de baseline van ons bedrijf en is het ultieme doel waar we naar streven. Bij De Gouden Kooi kom je terecht in een wereld waar ontspanning, plezier, teambuil

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Living Tomorrow
U zoekt een vergaderzaal vanaf 2 mensen in een modern kader? Living Tomorrow is een platform dat aan innovatieve bedrijven uit diverse sectoren de mogelijkheid geeft om de nieuwste trends en evoluties aan het grote publiek voor te stellen.

Thermae Sports Merchtem
Thermae Sports Merchtem is een superdeluxe health club met 12 tennisvelden, drie padelterreinen, een fitnesszaal, 80 groepslessen per week, een brasserie, een seminarie- en een wellnessruimte.

De Oude Weverij feestzalen Mechelen
Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

Buro & Design Center
Het Buro & Design Center bevindt zich op een toplocatie, vlakbij het Atomium, en biedt u 1 grote en 1 kleine zaal, met daglicht, met mogelijkheid tot verduistering en met klimaatregeling.
Meest recente reviews
Gemiddelde review score 9.74/10. Gebaseerd op 110 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos'.

BluePoint Brussels
De beste waar we ooit mee hebben gewerkt...!
Als Conference Producer voor 9 jaar heb ik veel evenementen gehad in verschillende locaties, hotels, conferentiecentra enz... in verschillende steden in Europa, namelijk Brussel, en ik kan niet ontkennen dat dit de beste ervaring is die ik ooit heb gehad tot dusver!!! Het organiseren van onze 1e post-Covid Hybride Conferentie in BluePoint Brussels afgelopen 13 mei was gewoon een ongelooflijke voldoening...:
- Dhr. Laurent Coessens, "The Make it Happen Guy": Mijn ervaring met Laurent is vanaf dag één perfect geweest; een getalenteerde evenementenadviseur met een mensgericht tintje die ik zelden ben tegengekomen. Ervaring, expertise, communicatie, geduld... om er maar een paar te noemen! Bedankt Laurent.
- Conferentieruimte & hal: voor een geeky, techneut, nerdy conferentie, ben ik ervan overtuigd dat we geen betere hadden gevonden. De setting was gewoon adembenemend en de speciale ruimte zorgde voor meer feestgenot!
- Technisch: dat was het deel dat onze conferentie echt uniek maakte. Van verlichting tot AV, en van productie tot live delivery... het technische team liet ons allemaal verbaasd en trots achter. Om nog maar te zwijgen over de streamingmogelijkheden en setup voor een enthousiast online publiek.
- Catering: we zijn ons er allemaal van bewust dat F&B van vitaal belang is tijdens een bijeenkomst van een hele dag, kwaliteit en kwantiteit waren op tijd en veel belangrijker, alle gecommuniceerde dieetbeperkingen werden to the point gerespecteerd = elke maaltijd werd met een sticker genoemd naar de verzoekende deelnemer. ..
- Personeel: professioneel, georganiseerd, vrolijk.
# Om het samen te vatten, ik heb uiteindelijk vastgesteld dat de behandeling van cliënten voor, tijdens en na een conferentie bij BluePoint deel uitmaakt van hun cultuur, ze zijn erin geslaagd om mensen, processen en technologie op elkaar af te stemmen op een manier die geen enkele andere locatie ooit heeft gedaan (in mijn bescheiden mening). Trouwens, het feit dat ze een volledig end-to-end servicepakket bieden (locatie, catering, technologie...) kan alleen maar een enorme toevoeging zijn om te voldoen aan de zeer veeleisende evenementvereisten en het tempo van vandaag... Nogmaals bedankt, we komen zonder enige twijfel terug voor de volgende conferentie.

Hotel Mercure Vé
Thule Benelux sales meeting
Heel erg tevreden. Goeie ontvangst. Heel gezellig hotel op een super locatie in Mechelen. Ook de vergaderfaciliteiten waren heel erg goed!

BluePoint Brussels
top
Uitstekende ervaring. Zeer professioneel team en geweldige faciliteiten.

BluePoint Brussels
Uitstekende service, ondersteuning en flexibiliteit
Op 1 december 2021 konden we eindelijk ons hybride wetenschaps-beleidsforum houden. We begonnen dit evenement aanvankelijk te plannen voor april 2020, maar vanwege COVID moest het evenement twee keer worden verplaatst. Gedurende het hele proces is het BluePoint-team flexibel geweest in het inspelen op veranderende vereisten en hebben we het indien nodig opnieuw kunnen plannen. Voor het evenement dat uiteindelijk plaatsvond, waren ze erg behulpzaam bij het snel beantwoorden van al onze vragen. We waren in staat om met het technische team droge runs te doen op de locatie en ze deden er alles aan om ons te helpen het evenement soepel te laten verlopen. Het hosten van een hybride evenement betekende dat het evenement logistiek en technisch complex was, maar het team heeft ons nooit verteld dat iets niet mogelijk was. De dag zelf verliep buitengewoon soepel en het team deed er alles aan om ervoor te zorgen dat dit gebeurde zonder onze eigen onvermijdelijke stress bij evenementen te vergroten. De faciliteiten die beschikbaar zijn bij BluePoint zijn uitstekend en dit zorgde ervoor dat onze deelnemers een ervaring van hoge kwaliteit konden hebben, of ze nu in de kamer of online waren. De uitstekende catering was een bonus. De locatie ligt iets buiten het centrum van Brussel maar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met een grote ondergrondse parkeergarage. Als je wilt zien wat ze kunnen, kun je onze evenementvideo's hier bekijken: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXKTm_QGiR-jWyqBcvhHwxw-sVDvdSo5t
Top vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Kapelle-op-den-Bos? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Kapelle-op-den-Bos
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Kapelle-op-den-Bos. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Kapelle-op-den-Bos was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Kapelle-op-den-Bos, Evenementenlocaties in Kapelle-op-den-Bos, Feestzalen in Kapelle-op-den-Bos, Trouwlocaties in Kapelle-op-den-Bos
Jouw vergaderzaal in Kapelle-op-den-Bos toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Kapelle-op-den-Bos. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: