Op 12 januari werd op en rond de Waregemse hippodroom de jaarlijkse hoogmis van het veldrijden georganiseerd. Omwille van de expertise in de sector koos organisator Twice ervoor om Novid de schermen te laten installeren.
"Tachtig LCD-schermen werden in de VIP ruimtes en 6 grote LED-schermen in de buitenlucht geplaatst. Vanuit de regietoren werd een draadloze verbinding de lucht ingestuurd om alle schermen storingsvrij van signaal te voorzien. Deze techniek is een echte aanrader voor wie véél schermen wil plaatsen voor een beperkte tijdspanne. Festivals kunnen vanaf nu bijvoorbeeld met sprekend gemak een gesloten circuit op poten zetten met interne info. Of voor moeilijk te overbruggen afstanden vermijd je met deze vergunde zender het trekken van kilometers kabel", vertelt Wouter Van Beirendonck.
Ook op het autosalon in Brussel voorziet Novid verschillende standen van schermen. "Ook hier naadloze LCD-walls en LED-schermen zover men kan zien." Novid plaatste zo ondermeer schermen op de stand van Ferrari, Seat en Yamaha.
Dit jaar kozen ook verschschillende garages ervoor om zelf een LED-scherm voor hun deuren te plaatsen in het kader van het autosalon. "Deze manier om de klanten te overhalen even binnen te springen wint wekelijk aan populariteit. Langsheen gewestwegen zie je meer en meer van deze schermen opduiken. Het meetbare resultaat is de voornaamste reden om in deze moeilijke tijden toch te investeren in de visibiliteit die zo'n scherm levert. Wat beweegt wordt gezien!"