Marketeer moet voor de beleving gaan

Marketeer moet voor de beleving gaan

Interactieve marketing is meer dan prospects laten klikken op een banner. Alles draait om dialoog met jouw klanten.

 

Dat zegt Igor Beuker, oprichter van LaComunidad, op MD Weekly. Volgens Beuker hanteren nog teveel reclamemakers van grote bedrijven een push-strategie waarbij ze consumenten iets door de strot willen rammen. Maar dat werkt allang niet meer bij de mondige consument van nu. Merken moeten volgens hem dan ook gaan luisteren, faciliteren en entertainen.

 

Belofte versus beleving

Volgens Joris van Zoelen, oprichter van communicatiebureau Synergie, focussen merken teveel op de merkbelofte in plaats van de merkbeleving. Beuker is het hier mee eens: bijna alle marketeers voelen zich alleen verantwoordelijk voor de merkbelofte, en communiceren dus alleen via advertenties en commercials. Over service en voldoende voorraad denken ze niet eens na. Hier komt 'evenementen organiseren' in het visier...

Bron: MD Weekly, ManagersOnline

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Momice
Momice is nu onderdeel van Spotler
Momice|
2 mei 2024

Spotler Group kondigt vandaag de overname aan van Momice, ontwikkelaar van event registratie software. Het toevoegen van Momice aan het portfolio van Spotler Group past in de strategie van de Group om klanten te ondersteunen bij het inzetten en verbinden van diverse datagedreven marketingplatformen om maximale resultaten halen uit hun marketinginspanningen. 


Momice: specialist in event registratie

Momice, in 2012 opgericht, heeft zich ...

Lees meer

Like Reageer
Kevin Van der Straeten
Leader |eventplanner.net | 2 mei 2024

Congratulations Rutger & Momice team 🙌

Rutger Bremer
Leader |Momice | 3 mei 2024

thanks Kevin!

Like

Lees ook

Hoe organiseer je een luxe event?

Hoe organiseer je een luxe event?

Hans Anders & To The Point Events, good vibes only

Hans Anders & To The Point Events, good vibes only

Stichting Artiesten Belangen Centrum gaat op in Kunstenbond

Stichting Artiesten Belangen Centrum gaat op in Kunstenbond

Advertenties