Jouw boodschap op de schermen in de etalages van winkels?

Jouw boodschap op de schermen in de etalages van winkels?

Gezien worden tijdens de heropstart van je bedrijf? Dat is best een uitdaging. Lux Group stelt daarom een nieuw concept voor: reclame, als beeld of als advertentiefilmpje, op digitale schermen in de etalages van vastgoedmakelaars, winkels, wachtzalen en horecazaken. 

 

Het opzet is eenvoudig. Lux Group plaatst professionele schermen in de etalages van vastgoedkantoren, winkels en horecazaken. Tijdens deze periode worden overigens extra veel schermen geplaatst bij retailers om corona maatregelen te communiceren.


Op dat scherm verschijnt informatie van de zaak, veiligheidsrichtlijnen, ... en indien gewenst reclame. Dat kan jouw beeld of filmpje zijn. Het verschijnt ongeveer 12 seconden. Per dag wordt je publiciteit een 200-tal keer getoond. Je kiest tussen een vast beeld of een advertentiefilmpje dat speelt met animatie en bewegende beelden. Lux Group stuurt de content centraal aan over hun volledige netwerk in heel het land. Je sluit een contract voor een jaar, voor 1, 2 of 3 locaties. Vanaf 10 locaties is er een korting voorzien.

 

Perfecte zichtbaarheid

Je advertentie verschijnt op professionele schermen die speciaal ontworpen zijn voor etalages. Deze toestellen beschikken over een felle lichtsterkte en zijn voorzien van een filter en sensor zodat er bij direct zonlicht extra lichtsterke wordt bijgegeven.

 

Heb je interesse? Surf snel naar:

www.lux-group.be

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Grunewald.bar
Apéro Skype, het nieuwe normaal?
Grunewald.bar|31 May 2020

Het was wat bruusk dat dit fenomeen zijn intrede deed. Maar we raakten er snel mee vertrouwd .....

Tijd zal uiteraard uitwijzen of deze vorm van aperitieven een lang leven is beschoren.

Maar intussen kunnen we niet bij de pakken blijven zitten. Met Grunewald.bar heb ik me dan ook vol op dit fenomeen gericht.

De eerste bestellingen hebben we mogen ontvangen. Maar we zijn er nog lang niet. Dit zal voor mijn bedrijf (reeds 12 jaar fulltime actief in de sector) het 'make or break' moment zijn. Maar 'break' staat voor onze zwaar getroffen sector niet in het woordenboek. Daarom steken we ...

Lees meer

Like Comment

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures