Gloednieuw ticketing- en accreditatiesysteem met disruptief verdienmodel

Gloednieuw ticketing- en accreditatiesysteem met disruptief verdienmodel

Crew On Tour accepteert vanaf nu pre-orders voor hun gloednieuwe ticketing- en accreditatiesysteem Eventtool. Het disruptieve verdienmodel vormt dé blikvanger.

 

De verwachtingen bij Eventtool voor het nieuwe systeem zijn hooggespannen, want ze gaan de strijd aan met miljoenenbedrijven zoals Paylogic, Ticketmaster en Eventbrite. Het lijkt misschien een verzadigde markt, maar Eventtool wil zich onderscheiden door het disruptieve verdienmodel.

 

Momenteel betalen bezoekers bij alle ticketing providers een service fee per ticket. Hierdoor maakt de organisatie geen kosten, maar de ticketprijs verhoogt wel voor de bezoekers. Bij Eventtool betalen niet de bezoekers, maar wel de organiserende bedrijven. Is dat niet duur? Bart Scheffer: "Voor een festival met 10.000 bezoekers betaalt een organisator nu 10.000 euro aan een serviceprovider. Bij ons zal dat tussen de 600 en 700 euro per jaar zijn"

 

De new kid on the block kwam door zijn verdienmodel al meerdere malen in de media, zoals op Hard News en Eindhovens Dagblad.

 


Now is the moment

Als je nu een pre-order plaatst, dan krijg je een fikse korting op een tweejarige licentie. Zo kun je als organisatie twee jaar lang profiteren van de allerlaagste ticketkosten. Je bekomt ook als eerste toegang tot Eventtool zodra de ontwikkelingsfase voltooid is. De release staat gepland op 1 november 2019.

 

Alle info en de mogelijkheid om in te schrijven op de pre-order vind je op de website:

www.eventtool.io
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe een kampvuur-gesprek organiseren?

Hoe een kampvuur-gesprek organiseren?

Oprichter cateringbedrijf Bevers & Bevers overleden

Oprichter cateringbedrijf Bevers & Bevers overleden

De Belgen zijn trots op hun evenementen, maar geraken er moeilijk

De Belgen zijn trots op hun evenementen, maar geraken er moeilijk

Advertenties