Wat levert een bezoek aan 'event 16' je op?



Wat levert een bezoek aan 'event 16' je op?

"Natuurlijk is event 16 ook een uitstekend netwerkplatform om bij te praten met bestaande relaties uit het vakgebied. Dat kan heel zinvol zijn, maar dat bijpraten is voor de meeste bezoekers niet de rit naar de Jaarbeurs in Utrecht waard."

 

Organisator Marc Liethof valt maar meteen met de deur in huis. "Door dit netwerken ontstaan inderdaad mooie samenwerkingen, goede ideeën en duurzame relaties met vak- en branchegenoten in een ongeëvenaarde én elk jaar wisselende sfeer. Maar dat is voor ons niet goed genoeg!"

 

"De beurs event is in 1999 ontstaan door een krachtige combinatie van beleving gekoppeld aan de actuele informatie van een breed aanbod van exposanten en een ijzersterk inhoudelijk programma. Ons team voegt deze editie nog meer inspiratie en inhoudelijke beleving aan toe, waardoor een bezoek aan event 16 garant staat voor veel creatieve inspiratie in combinatie met kwalitatieve contactmomenten met bestaande en nieuwe relaties."

 

"Op de beurs event heb je de mogelijkheid om kennis op te doen van experts waar je normaal gesproken fors voor in de buidel moet tasten. Zo staat Ronnie Overgoor op het programma, kan je een keynote van Elling Hamso bijwonen, krijg je een korte versie van de Eventmodel canvas training en vertelt Daniel Seesink je meer over zijn biologische kijk op communicatie."

 
"Event 16 zal je dit jaar zeker weer verrassen. Wij hebben aan de hand van de elementen Beeld & Geluid, Sfeer & Smaak, Kennis & Content en Creatie & Design een nieuwe indeling van de beursvloer gemaakt. De exposanten staan bij het element waar zij voor zichzelf de meeste toegevoegde waarde zien." Wat dat is? Dat vertellen ze je graag zelf. Ieder element heeft op event 16 ook zijn eigen centrale plein tussen de stands op de beursvloer. Deze inspiratiepleinen bieden een gevarieerd programma van korte presentaties, pitches, cases en demo's.

 

In zijn enthousiasme geeft Marc nog een tip aan de beursbezoekers: "Maak genoeg ruimte vrij in je agenda. Tijdens deze editie is er nog meer aandacht besteed aan bijzondere ontmoetingen en unieke belevingen. En, als je tot de doelgroep behoort kost een bezoek aan de beurs event 16 je niets, maar levert het je enorm veel op!"


www.event.nl

advertorial25-02-2016

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit.Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit.
Waarom LinkedIn onmisbaar is voor elke event professionalWaarom LinkedIn onmisbaar is voor elke event professional
Congrescentrum Orpheus gaat verbouwenCongrescentrum Orpheus gaat verbouwen
Advertenties

In de kijker

Showdesign

Showdesign

Samen genieten van virtual reality.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Friday
Meer weer

Vacatures

  1. 12-01Hulpkok banketten
    Faculty Club
    Vlaams-Brabant [+Brussel]
  2. 11-01Junior Sales
    The Fungroup bvba
    Limburg
  3. 10-01Assistent Hofmeester
    Faculty Club
    Vlaams-Brabant [+Brussel]