Start-up: InGo

Start-up: InGo

InGo maakt van je deelnemers ambassadeurs. Of tenminste, dat beweert de start-up toch.

 

En dat begint al bij de registratie: via een widget van InGo schrijven deelnemers zich in met hun social media account. Daarna kunnen zelf hun eigen contacten uitnodigen voor het evenement. InGo biedt daarvoor gepersonaliseerde uitnodigingen via sociale media aan. Met fijn uitgekiende e-mailcampagnes moedigt InGo de deelnemers aan om hun contacten aan te sporen ook te registreren. Brengen ze deelnemers aan, dan winnen ze incentives en worden ze VIP-ambassadeurs.

 

Uiteraard voorziet deze tool ook in een overzichtelijke rapporteringsmodule. Zo zie je in één oogopslag hoe het prospect- en deelnemersveld van jouw evenement zich als een olievlek over de sociale netwerken verspreidt. Via de social accounts van je deelnemers. InGo beweert dat je voor een evenement van 5000 deelnemers, waarvan 25% inschreef via zijn sociale media account, je meer dan 500.000 contacten bereikt. Daar zorgen de 900 InGo-ambassadeurs voor.

 

Als dat het geval is, heb je met InGo een krachtige tool in handen om een groot publiek te bereiken. Over de kostprijs is online niet direct iets terug te vinden. Wel is het zo dat de tool al enkele prijzen in de wacht sleepte als beste event software op diverse beurzen.

 

In deze reeks 'Start-up' ontdekken we starters met een innovatief aanbod dat nuttig is voor de eventsector.

www.ingo.me

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures