Start-up: Snapifeye

Start-up: Snapifeye

Start-up Snapifeye heeft een simpel maar briljant idee: voorzie online foto's van je logo en je merk verspreidt zich als vanzelf over sociale media.

 

En dat is inderdaad goed gezien. Want mensen die naar evenementen gaan, laten zich daar graag fotograferen. En ze posten die foto’s op sociale media om aan hun netwerk te laten zien waar ze zijn geweest. Dus, staat op die foto's een logo of merk, dan heeft heel het netwerk dat in het oog.  

 

Snapifeye speelt daar heel handig op in. Met Snapifeye zet je heel makkelijk een campagne op waarbij je informatie en contacten verzamelt en je merk ruchtbaarheid geeft. Je stuurt je promoteam de hort op met tablets en smartphones. Zij spreken de gasten aan, stellen hen een paar vragen, nemen foto's van de mensen en posten die op sociale media. Uiteraard zijn de foto's voorzien van een logo. En heb je de deelnemers toestemming gevraagd om de foto’s te publiceren en de informatie te gebruiken.

 

Resultaten: je beschikt over een interessante contactenlijst en belangrijke klanteninformatie die je makkelijk kan exporteren. Je boost de bekendheid van je merk online door het fotomateriaal op je website en je Facebook, Twitter en Instagram accounts te posten.

 

In deze reeks 'Start-up' ontdekken we starters met een innovatief aanbod dat nuttig is voor de eventsector.

snapifeye.com
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties