Unieke beleving met Mash Machine



Unieke beleving met Mash Machine

De Mash Machine is een originele vorm van experiential marketing waarmee je als bedrijf of merk interactie kunt creëren met je doelgroep middels muziek. 

 

Door verschillende blokjes op een interface te leggen mix je je eigen muziek. Een aantrekkelijk concept dat het voor iedereen mogelijk maakt om een unieke DJ beleving te ervaren. Het interactieve muzieksysteem reageert op aanraking van de 40 afzonderlijke blokjes die ook vervangbaar zijn door producten naar keuze. De combinatie van geluid, aanraking en visuele prikkels komen samen bij het spelen met de Mash Machine. Een interactieve beleving die volledig plaats vindt binnen de context van het merk. Je kan de Mash Mashine immers volledig branden.  

 

Hoe het werkt zie je ook in de eventplanner.tv aflevering over de innovaties op de Festivak vakbeurs.

 

De software stelt de gebruiker in staat om melodie, drums, bas en vocals intuïtief te combineren. De afzonderlijke blokjes bevatten elk een geluid sample (loop) van 20 seconden. De camera, onder het interface, leest de code onder het desbetreffende blokje waardoor het geluid hoorbaar wordt. De combinatie klinkt altijd goed omdat de software de muziek samples automatisch op elkaar afstemt. Het enige dat daarvoor nodig is, is het combineren van de blokjes.  

 

Om de muziek die iemand op dat moment creëert nog een extra laag te kunnen geven, reageert het interface ook op de positie van de blokjes. Door het verschuiven van de blokjes kunnen er verschillende muziek filters worden toegevoegd. Een unieke interactieve muziek beleving.  

 

Het creëren van een interactieve beleving komt voor bedrijven steeds centraler te staan. De doelgroep is beter te bereiken en een ervaring blijft langer hangen wanneer deze interactief is. Met deze innovatie speelt Interactive Concept in op deze trend. Consumer engagement & experiential marketing in een nieuwe vorm.  

 

Naast de hoge entertainment waarde, resulteert het inzetten van de Mash Machine in:

  • Interactie tussen bezoekers op een event
  • Word of mouth naar aanleiding van de beleving
  • Meer traffic naar een beursstand
  • B2B: genereren van leads op een laagdrempelige manier (beurs)
  • Online interactie aanjagen wanneer de beleving aan een #hashtag wordt gekoppeld
  • De mogelijkheid om de communicatie boodschap van een campagne door te vertalen in een beleving
  • ...

www.interactiveconcept.nl

advertorial09-12-2014

Comments

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 



Lees ook

Krijg als eerste het boek EVENTPLANNER te pakken!Krijg als eerste het boek EVENTPLANNER te pakken!
Waarom jij absoluut het boek EVENTPLANNER in huis moet hebbenWaarom jij absoluut het boek EVENTPLANNER in huis moet hebben
Veilig en spectaculair vuurwerk bij 7theaven, ook voor particulierenVeilig en spectaculair vuurwerk bij 7theaven, ook voor particulieren
Advertenties

In de kijker

VIPtruck - Mobile Grand Café

VIPtruck - Mobile Grand Café

Een unieke mobiele vip locatie.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Sunday
Meer weer

Vacatures

  1. 13-12International Sales Manager
    MTD Nederland bv
    Noord-Brabant
  2. 11-12Business Development Manager België
    Via Futura bvba
    Antwerpen
  3. 11-12Business Development Manager Nederland
    Via Futura bvba
    Utrecht