Sterk staaltje guerrilla eventmarketing: 10.000 gratis jeans



Sterk staaltje guerrilla eventmarketing: 10.000 gratis jeans

Door wereldwijd 10.000 jeansbroeken te schenken in ruil voor een post op Instagram, Twitter of Facebook met hashtag #cheapmondayx10 (social currency) stonden 10 wereldsteden gedurende 10 intense minuten in het kader van het Zweedse denimbrand Cheap Monday.

 

Op 10/10 gingen om 10u 's morgens lokale tijd 10 Minute Pop-ups van start waarbij gedurende 10 minuten telkens 1.000 jeansbroeken werden uitgedeeld aan Cheap Monday fans. Stijn Nachtergaele (Nightingale), verantwoordelijke voor het Cheap Monday pop-up event in België: "We hoopten op een goede opkomst maar deze massale toestroom hadden we niet verwacht. Het is leuk te zien wat je met een goed doordachte actie op sociale media kan bereiken en hoe het leeft onder jongeren."

 

Novid leverde een LED-vrachtwagen om het geheel ter plekke te visualiseren.

14-10-2014

Comments

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 



Lees ook

Hoe bespaar je op de kosten voor je evenement?Hoe bespaar je op de kosten voor je evenement?
Audiovisueel materiaal: huren of kopen?Audiovisueel materiaal: huren of kopen?
Opdrachtgevers events heel optimistisch over 2018Opdrachtgevers events heel optimistisch over 2018
Advertenties

In de kijker

Congrescentrum Orpheus

Congrescentrum Orpheus

Een nieuw interieur voor Congrescentrum Orpheus!

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Friday
Meer weer

Vacatures

  1. 14-11Sales/accountmanager
    Breepark
    Noord-Brabant
  2. 10-11(On)gewoon creatieve grafische vormgever
    JADA events
    Antwerpen
  3. 30-10Flexibele jobstudenten gezocht als spelleider
    iChallenge bvba
    Vlaams-Brabant [+Brussel]