Sterk staaltje guerrilla eventmarketing: 10.000 gratis jeans



Sterk staaltje guerrilla eventmarketing: 10.000 gratis jeans

Door wereldwijd 10.000 jeansbroeken te schenken in ruil voor een post op Instagram, Twitter of Facebook met hashtag #cheapmondayx10 (social currency) stonden 10 wereldsteden gedurende 10 intense minuten in het kader van het Zweedse denimbrand Cheap Monday.

 

Op 10/10 gingen om 10u 's morgens lokale tijd 10 Minute Pop-ups van start waarbij gedurende 10 minuten telkens 1.000 jeansbroeken werden uitgedeeld aan Cheap Monday fans. Stijn Nachtergaele (Nightingale), verantwoordelijke voor het Cheap Monday pop-up event in België: "We hoopten op een goede opkomst maar deze massale toestroom hadden we niet verwacht. Het is leuk te zien wat je met een goed doordachte actie op sociale media kan bereiken en hoe het leeft onder jongeren."

 

Novid leverde een LED-vrachtwagen om het geheel ter plekke te visualiseren.

14-10-2014

Comments

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 



Lees ook

3 redenen om reviews te plaatsen3 redenen om reviews te plaatsen
Hoe ontwikkel je een strategie die je evenement boost?Hoe ontwikkel je een strategie die je evenement boost?
Hoe maak jij het verschil met je event?Hoe maak jij het verschil met je event?
Advertenties

In de kijker

Jouw event in Antwerp Expo

Jouw event in Antwerp Expo

Antwerp Expo host jouw onvergetelijk bedrijfsfeest, product launch, congres, teambuilding, ...

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Friday
Meer weer

Vacatures

  1. 14-02Traffic Ninja - B rijbewijs
    Goldfish Industries - Party...
    Antwerpen
  2. 14-02Warehouse Jedi
    Goldfish Industries - Party...
    Antwerpen
  3. 12-02CAD Specialist
    beMatrix
    West-Vlaanderen