Novid... het zichtbare verschil

Novid... het zichtbare verschil

Creatieve ideeën omzetten naar tastbare en technische audiovisuele oplossingen, dat is Novid. Hun gebruik van indoor LED-walls leidt steeds tot een strakke visuele support bij bedrijfs- presentaties, beurzen en televisieprogramma's.

 

De Lamborghini-stand op de autobeurzen van Genève en Peking ademt pure klasse uit en ook in het nieuwe Eén-programma 'Goeie Vrijdag' bewijzen de LED-schermen hun onbetwiste meerwaarde.

 

Deze zomer focust Novid op het gebruik van LED-schermen voor buitengebruik (van 5 m2 tot 12 m2). Het WK voetbal kan nu dus op elke locatie een optimale coverage genieten. De schermen van 5 m2 zijn een uitstekend budgetvriendelijk alternatief en zorgen met hun 6 mm-resolutie voor een perfecte beeldkwaliteit. Zowel voor videotoepassingen als advertentiedoeleinden bieden ze een kwalitatief hoogstaande oplossing. Novid zorgt naast de verhuur nu ook voor de verkoop van deze schermen.

 

Je kan jouw events, seminaries, beurzen en televisieprogramma's uiteraard ook op een andere manier audiovisueel ondersteunen. Een unieke tool hiervoor zijn de naadloze LCD-schermen (Samsung 460 UT). In het Eén-programma 'Volt' (B) zijn maar liefst 17 van deze schermen verwerkt. Ook 'Extra Time' op Canvas (B) doet een beroep op de naadloze LCD-schermen van Novid. Creativiteit en techniek zorgen hier dus voor een sterke combinatie.

www.novid.be

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures