Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Aaaaha! Bureau voor live communicatie
  • Koninginnegracht 38, 2514 AD Den Haag, Nederland

Aaaaha! Bureau voor live communicatie geeft programma-advies en werkt met de allerbeste topsprekers, gespreksleiders, acts, filmmakers, tekenaars en organisatoren.


Jij wil een evenement organiseren waar iedereen naar uitkijkt en over napraat. Dit bureau adviseert jou op basis van de ervaring die zij opdeden bij meer dan 3.000 evenementen en marketingacties. Aaaaha! maakt zakelijke evenementen verrassender en effectiever. Per opdracht bedenken zij samen met jou wat ze gaan doen. Daar hebben ze geen eindeloos verkenningstraject voor nodig, ze komen graag bij je langs voor een inhoudelijke brainstorm, daaruit volgt direct een uitvoerbaar plan met bijbehorende begroting. Je kiest zelf welke werkzaamheden zij uit handen nemen en wat je zelf wilt doen.


Dit bureau kan je helpen met het complete organisatietraject, maar ook voor één workshop, filmpje of act kun je bij Aaaaha! terecht.


Leestip! In het boek 'Het evenement dat niemand wil missen - Hoe organiseer je dat?' bundelde Aaaaha! de praktische tips van ruim 1.600 ervaren organisatoren. Van het samenstellen van een ijzersterk programma tot en met de evaluatie van je evenement én met tal van interactieve werkvormen, netwerk-spellen én slimme adviezen voor je uitnodigingstraject. Het boek kun je bij iedere boekhandel on-line bestellen.

Website van dit bedrijf nodig?

Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Is dit jouw bedrijf?

Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfspagina en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.

  • Bedrijfspagina vanaf € 25 / maand
  • TOP ranking in onze zoekmachine
  • Toegang tot reviews, vacatures plaatsen, ...

1 review over Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Schrijf een review
Kevin Van der Straeten
Leader|eventplanner.net|

Enthousiaste stopkracht

Aaaaha! The Actor Factory leverde voor onze stand op event17 een actrice. Het voortraject verliep efficiënt en professioneel. De actrice zelf was meteen helemaal mee en maakte ook echt het verschil. Ze zorgde voor een continue instroom van bezoekers op onze stand waar we zelf meteen mee aan de slag konden. Absoluut 5-sterren!

1 like|
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Ontdek andere eventbedrijven en eventlocaties

Oud Hollands Entertainment / Fun & Party Match

Oud Hollands Entertainment / Fun & Party Match

Wij zijn een expert in Oud Hollands Entertainment. Het succes van uw bedrijfsfeest, bedrijfsreceptie, open dag of personeelsfeest versterkt de image van uw bedrijf!

Kevin Van der Straeten

Kevin Van der Straeten

Hallo, ik ben de oprichter van eventplanner.net en je tv- en podcasthost op eventplanner.tv. Samen met mijn team bouwen we aan het eventplatform en eventsoftware van de toekomst.

Bike & Outdoor Sport Center

Bike & Outdoor Sport Center

Teambuildings & Teambuildings-Plus* Eén of meerdaagse boordevol leuke, boeiende en leerrijke belevingen...

Comm.on a dit: Tweetalige presentaties (NL/FR)

Comm.on a dit: Tweetalige presentaties (NL/FR)

Filip De Rycke, Tweetalige (N/F) host met jarenlange ervaring.

Activiteiten Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Activiteitsregio's:
Noord-Holland | Utrecht | Zuid-Holland | Netherlands
Activiteiten:
Animatie | Artiestenbureaus | Presentatoren en sprekers | Cabaret en Stand-upcomedians | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries
Trefwoorden:
congresorganisatie | entertainment | presentatoren | bedrijfsfeest organisatie | artiestenburo | feest organisatie | bedrijfsevenementen | feesten organisatie | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsfeesten organisatie | bedrijfsevenement | productlanceringen | congres organisatie | bedrijfsevenement organisatie | organisatie evenement | evenementen organisatie | evenement organisatie | bedrijfsfeest organiseren | congresbureau | bedrijfsevenementen organiseren | evenementen organiseren | artiesten boeken | artiesten bemiddeling | feest organiseren | congres organiseren | organisatie bedrijfsevenementen | organisatie bedrijfsfeest | uitnodiging | feesten organiseren | organisatiebureau | productlancering | artiestenbemiddeling | bedrijfsevenementen organisatie | bedrijfsfeesten organiseren | evenement organiseren | evenementenbureau | organisatie feesten | organisatie congressen | organisatie bedrijfsevenement | bedrijfsfeesten | organisatie evenementen | artiest boeken | act | eventbureau | organisatie bedrijfsfeesten | organisatie congres | acteurs | openingsact | kickoff | feesten | beursentertainment | workshops | presentator | animatie | communicatie | congressen organiseren | typetjes | improvisatie | acteur | campagne | feest | filmproductie | spelshow | actrice | interactie | congressen organisatie | creatief | seminaries organisatie | seminarie organiseren | visueel theater | dialoog | typetje | seminarie organisatie | filmpje